טלוויזיה

אשת התקשורת זועמת בערוץ 14: "כבר אי אפשר לטייח את זה"

אשת התקשורת פתחה במונולוג חריף נגד מערכת המשפט, על רקע הפרשה בה מאשימים חיילים ברצח המחבל. "בואו נגיד את האמת: מערכת המשפט הישראלית פוגעת בצה״ל ובניצחון. כבר אי אפשר לטייח את זה", כתבה
מערכת ice |  3
ערוץ 14 (צילום מסך ערוץ 14)
אשת התקשורת המוכרת שמרבה להופיע בפאנליסטית באולפנים, בעיקר בערוץ 14, הדר מילר, פרסמה לפני מספר ימים ציוץ בחשבונה ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר), ובו ביקרה בחריפות את המערכת המשפטית הישראלית, וסיפקה כמה אמירות נוקבות וקשות עליה.
את דבריה אמרה מילר על רקע הסערה שהתחוללה בתקשורת סביב הניסיון להאשים שלושה חיילים ב"רצח מחבל נוחבה", כפי שפורסם רבות בימים האחרונים. מילר זעמה על עצם קיום הפרשה וביקרה כאמור את העניין ואת המערכת בחריפות.
"עצם העובדה שהכותרות האלה עולות ועצם העובדה שהפרקליטות מוצאת את הזמן להתעסקות הזאת היא מחרידה", אמרה מילר בין דבריה והוסיפה, "עוד לא הוגש כתב אישום אחד נגד אף מחבל נוחבה, אבל את הזמן למנוע את השחרור שלהם היה זמן".
 
בציוצה כתבה לצד פרסום הסרטון: "בואו נגיד את האמת: מערכת המשפט הישראלית פוגעת בצה״ל ובניצחון. כבר אי אפשר לטייח את זה. הפקידות המשפטית פשוט פוגעת ביכולת ההרתעה של ישראל. השבוע היה השיא".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חסרת הבנה לא מצליחה להבין את המטרה
    השני 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולם יודעים שזה מהלך מנע נגד המפשטים בהאג. מערכת משפט עצמאית חוקרת ותובעת יכולה לשחרר את ראשי המדינה מאישומים בהאג. וככל שחושבים על זה לביבי יש הכי הרבה אינטרסים לקדם דבר כזה. גם לבן גביר יש אינטרס אבל לא מספיק חכם לחשוב ולבצע דבר כזה
    סגור
  • 1.
    מחרטטת
    ישראל 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לא הבנתי מי הגיש תביעה בית המשפט או המשטרה אז לצערי הכתבת מחרטטת
    סגור
  • אתה המחרטט ! (ל"ת)
    אסף 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור