תקשורת ומדיה

פאנליסטית ערוץ 14 נגד יאיר גולן: "אדם שוביניסט - הוא צעק עליי"

לאחר שנחשף תיעוד בו יאיר גולן קורא למשתתפי כנס להכריז על אי ציות אזרחי כפעולה להחלפת הממשלה, אשת התקשורת הדר מילר תקפה אותו בתוכנית הבוקר של ערוץ 14 וחשפה פרט מפתיע על יו"ר מפלגת העבודה הנבחר. הדר מילר: "הבן אדם הזה הוא שוביניסט. אני לא אשכח איך הייתי איתו באולפן והוא דיבר אליי: 'מי את בכלל?', צעק עליי"

מערכת ice |  3
יאיר גולן (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
בתוכנית "ריקלין וסג"ל" המשודרת בערוץ 14, נחשף תיעוד ובו נראה יו"ר מפלגת העבודה הנבחר, יאיר גולן, נואם בכנס 'בוחרים מנהיגות' ומציין כי הכרזה על אי ציות אזרחי הינה פעולה הכרחית להחלפת הממשלה
לאחר שאותו סרטון עורר סערה רבה ואף גרר את תגובתו של גדעון סער, יו"ר מפלגת המחנה הממלכתי, כעת מתפרסמת תגובתה של הדר מילר, פאנליסטית תוכנית "ישראל הבוקר" של ערוץ 14.
בתוכנית הבוקר של ערוץ 14, תקפה אשת התקשורת את יו"ר מפלגת העבודה הנבחר, בשל אמירותיו החריגות בכנס 'בוחרים מנהיגות' שהתקיים בתחילת חודש מאי. "מזעזע, בן אדם עם הרבה כוח בן אדם שיודע מה זה צבא, לא איזה חייל זוטר שיוצא עם כיסוי פנים ואומר שיציית לראש הממשלה".
 בהמשך דבריה, התייחסה מילר לסרטון ההמרדה של לוחם המילואים אשר הביע את תמיכתו בראש הממשלה בנימין נתניהו, דבר אשר עורר סערה רבה בכלי התקשורת השונים. "שזה לא המרדה אגב וזה לא היה תקין, זה לא היה בסדר מה שהוא עשה, אבל מזה עשו כותרות ומי ישמע, אבל פה עומד לכם מישהו שהיה אלוף לשעבר, מישהו שהוא יו"ר העבודה, מישהו שיש לו מלא כוח ביד ושקט, צרצרים". 
מילר, שזעמה על דבריו של גולן, חשפה בתוכנית הבוקר כיצד התייחס אליה יו"ר מפלגת העבודה הנבחר באחת הפעמים שבהן התארח באולפני ערוץ 14: "אנחנו לא שומעים כמעט בשום מקום על הדבר הזה. זה פשוט מזעזע. הבן אדם הזה מסוכן, הבן אדם הזה מסית, הבן אדם הזה הוא שוביניסט. אני לא אשכח איך הייתי איתו באולפן והוא דיבר אליי: 'מי את בכלל?', צעק עליי. אז מי אתה בכלל יאיר גולן? מי אתה בכלל שתפגע ככה בצבא שלנו, שתפגע ככה בעם שלנו. תפגע ככה במדינה שלנו, תתבייש לך".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    באמת מי את??? (ל"ת)
    בנצי 05/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    גולן על גבול האנרכיסט, איש מסוכן לישראל (ל"ת)
    אורי 05/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    צודקת!!! תנו לו להרוס את במפלגה. (ל"ת)
    זהבה 05/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור