תקשורת ומדיה

יאיר גולן נחשף: "עד שהממשלה לא מתחלפת, לא עושים מילואים"

בתוכנית "ריקלין וסגל"  המשודרת בערוץ 14, אראל סג"ל ושמעון ריקלין חשפו סרטון בו נראה יאיר גולן מעודד אי ציות אזרחי ומציין כי מדובר במהלך נכון כפעולה להחלפת הממשלה. יאיר גולן: "אי ציות אזרחי זה למשל, אנחנו לא עושים מילואים. עד שהממשלה לא מתחלפת, אנחנו לא עושים מילואים". גדעון סער: "דבריו של גולן חמורים והם לא יכולים לעבור עוד ליד האוזן"

מערכת ice |  7
יאיר גולן (צילום גלעד קוולרציק)
בתוכנית "ריקלין וסגל" ששודרה מוקדם יותר היום (רביעי) בערוץ 14, חשפו מגישי תוכנית הטלוויזיה, אראל סג"ל ושמעון ריקלין, סרטון מתוך כנס בוחרים מנהיגות שהתקיים בתחילת חודש מאי, בו קורא יאיר גולן, יו"ר מפלגת העבודה הנבחר, ממשתפי הכנס להכריז על אי ציות אזרחי נגד הממשלה ולאיים בסירוב לשירות המילואים. 
בסרטון שפורסם מוקדם יותר היום בתוכנית "ריקלין וסגל", אמר יאיר גולן למשתתפי הכנס: "אתם זוכרים את מכתב המילואימניקים? ואת טייסת 69? תראו, האיום הכי קטן באי ציות אזרחי הכניס את נתניהו ללחץ מטורף. למה אנחנו לא עושים בזה שימוש יותר נרחב?". 
בהמשך הסרטון, תועד גולן מדבר עם משתתפי הכנס על חשיבות אי ציות אזרחי כפעולה כביכול חשובה להחלפת הממשלה: "אי ציות אזרחי זה למשל, אנחנו לא עושים מילואים. עד שהממשלה לא מתחלפת, אנחנו לא עושים מילואים. לא לשם מיסים".
יאיר גולן המשיך בדבריו וציין בפני אחת ממשתתפות הכנס כי מדובר במהלך נכון: "אני לא מדבר עכשיו, זה הצעד הכי הנכון. לא לשתף פעולה עם מוסדות הממשלה. למשל תראי, רוב המיסים שאת משלמת, את לא שולטת עליהם".

 
בעקבות אותם דברים חריגים שאמר גולן בכנס, יו"ר מפלגת הימין הממלכתי, גדעון סער, מיהר להגיב ולגנות את אמירותיו: "דבריו של גולן חמורים והם לא יכולים לעבור עוד ליד האוזן. מאבק אופוזיציוני צריך להתנהל בכלים לגיטימיים ובמסגרת החוק. על מר גולן לחזור בו מדבריו בפומבי ובאופן ברור".
 
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    שוב יאיר גולן
    אליהו 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין דבר כזה יותר מפלגת עבודה . אולי בית משוגעים של אהוד ברק וחבורתו. שאש השילטון אוכלת אותם מבפנים. יוצא להם רע. על עצמם ועל המדינה.
    סגור
  • 6.
    יאיר גולן
    אליהו 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שפל בדיבורו על המדינה עד כדי כך שלא נשאר אצלי כלום במחשבותי.זה זה אומר שהוא כל כך שיטחי בדעותיו שהם לא חודרים אלי ללב. הדברים שלו מבאים אןתי לשנאו אותו. ורצון להשיב אותו בכלא על רצון למרוד ולעשות חיץ בין האנשים בארץ עד מלחמת אחים. סכנה לחברה הישראלית ועוד בזמן מלחמה.
    סגור
  • 5.
    מה חדש? בשמאל מנסים להחריב את המדינה (ל"ת)
    ניר 05/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    הוא גם לא נראה הכי חכם (ל"ת)
    טירן 05/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    יאיר גולן
    דן 05/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בושה לכם מפלגת העבודה כמה נמוך עוד תרדו בן גוריון לא היה רוצה שיגידו שהוא שייךלאותה מפלגה אבודה
    סגור
  • 2.
    מילואים
    נמי 05/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאיר מעולם לא היית חכם, להמריד את אנשי המילואים זה לפגוע במדינה, ולקרוא למרד זו הסתה....אתה לא ראוי להיות חבר פרלמנט
    סגור
  • 1.
    גולן
    טוני 05/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אכיפה בררנית , אופיר לוזון נקרא לחקירה, יאיר גולן חייב להחקר, גב' מיארה זו אכיפה בררנית
    סגור