תקשורת ומדיה

שמעון ריקלין מתפוצץ על כתב כאן 11: "חסמתי אותו, לא ישר ולא הגון"

מגיש ערוץ 14 התייחס לחשיפתו של אבישי גרינצייג, לפיה המדינה מנהלת תביעה נגדו לכאורה בעקבות חנות "זול סטוק" שהקים ביהודה ושומרון. "עיתונאי תורן חוגג עלי", כתב בתגובה בפוסט שזכה להתייחסות ברשתות החברתיות, "החליט למחזר ידיעה, לא טרח לבקש ממני תגובה, יש לו את החשבונות שלו"
מערכת ice |  1
שמעון ריקלין, אבישי גרינצייג (צילום פלאש 90/ משה שי, ויקיפדיה/ מיכה לובטון)
לאחר שכתב תאגיד השידור הישראלי אבישי גרינצייג חשף כי מגיש ערוץ 14 שמעון ריקלין עומד במרכזה של תביעה שהגישה נגדו מדינת ישראל, האחרון החליט להשיב מלחמה נגדו. בציוץ שפרסם לפני זמן קצר (רביעי) ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר), התייחס ריקלין לפרשה ותקף את כתב כאן 11. 
"מכיון שמדי שנה עיתונאי תורן חוגג עלי בסקופ בהקשר ל'אולם אירועים' שלי בשער בנימין", פתח ריקלין את פרסומו, "הנה תגובתי המפורטת". לדבריו, ייעוד הקרקע היה ידוע לו ולשותפו העסקי כבר מתחילת הדרך. "לפני הרבה שנים הקימו בשער בנימין אזור תעשייה שאיש לא התעניין בו. הייתי מהראשונים שניגש למכרז יחד עם שותף להקמת מפעל יודאיקה".
 
"זכינו בקלות במחיר זניח כאשר לכל המגרשים סביבנו לא היה דורש", הסביר ריקלין, "השותף נפצע ולא עשינו כלום עם המגרש שהייעוד שלו היה תעשייתי". לדבריו, "בשלב מסויים שאלו אותנו במועצה מה קורה ואמרנו שביטלנו את התוכנית ואם הם רוצים את המגרש בחזרה שיקחו. במועצה חשבו על זה ואמרו לנו שהם עובדים על שינוי התב״ע למסחרי ושנחשוב על משהו אחר. הם רצו מאוד שיתחילו לבנות שם".
 
ריקלין הסביר כי הוא החליט להפעיל במקום אולם אירועים, שהפך מאוחר יותר לחנות "זול סטוק", וכי משרד הכלכלה והתעשייה אישר גם הוא את שינוי היעוד ועקב כך הצטרפו עוד אנשים ורכשו מגרשים והחלו לבנות שם מבנים מתוך ההבטחה של המועצה שיעוד הקרקע ישונה. בסיום הציוץ, הטיח בגרינצייג: "גרינצייג שמסיים ממש בימים אלו לכתוב בגלובס החליט למחזר ידיעה על התהליך שהמנהל מקיים נגדי מזמן כמו נגד עוד בעלי קרקעות".
"הוא גם לא טרח לבקש ממני תגובה", הוסיף ריקלין, "כי יש לו את החשבונות שלו". בסוף דבריו גילה כי חסם את גרינצייג ברשת החברתית: "לפני שנים חסמתי אותו כי חשבתי שהוא לא ישר ולא הגון. היום הבנתי שצדקתי". בתגובה, גרינצייג ענה לריקלין: "כהרגלו, האיש מחרטט. האם ריקלין רצה שאצנזר את הידיעה כי היא עוסקת בבעל של המו"לית בעיתון בו כתבתי?".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה הוא מתרגז?
    אלי 03/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מאמין לשניהם
    סגור