תקשורת ומדיה

משה רדמן על כהונת נתניהו: "הוא נחלש - החומה הזו תיסדק"

בפודקאסט "כל הקלפים על השולחן", משה רדמן אירח את דוד מידן, בכיר לשעבר במוסד. השניים שוחחו על נקודת הזמן שבה נתניהו יוחלף על ידי מנהיג אחר. משה רדמן: "פונים אליי באמת מאות ביום על מה יהיה ומתי הוא יפול ואיך זה קורה ומתי הממשלה הזאת תלך"

מערכת ice |  3
משה רדמן (צילום אייל מרגולין פלאש 90)
לאחר שראיין את רינה מצליח בפודקאסט "כל הקלפים על השולחן", היום (שלישי) פרסם משה רדמן, ממובילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית, פרק נוסף בו אירח את  דוד מידן, בכיר לשעבר במוסד ומי שהיה אמון על עסקת שליט.
רדמן שיתף את מידן כי רבים פונים אליו בשאלה מתי תסתיים כהונת נתניהו: "פונים אליי באמת מאות ביום על מה יהיה ומתי הוא יפול ואיך זה קורה ומתי הממשלה הזאת תלך והתשובה שלי תמיד, אני לא יודע להגיד את נקודת זמן המדויקת, אני כן מרגיש שהיא מאוד מאוד קרובה ואני כן יודע שהחומה הזו בסוף תיסדק".
רדמן התייחס על התחקיר של התוכנית "המקור" אשר הציג טענות קשות נגד שרת התחבורה ויצר סערה רבה בכלי התקשורת השונים ובמערכת הפוליטית: "דרך אגב היא נסדקת בכל מיני מקומות, הנה פה מירי רגב קורסת לתוך עצמה".
פעיל המחאה פנה לדוד מידן, בכיר לשעבר במוסד, ואמר: "דרך אגב יהיה עכשיו גל, אני אומר לך, גל של קריסות על שחיתות והנה הוא, אתה יודע, הוא נחלש ונחלש ונחלש כי כמה אתה יכול לעשות ולקבל את האנטי הזה ובסוף תהיה איזו אבן אחת שתיפול ומיד אחריו, זה קורה מאוד מהר". 
"גם בעולם ממשלות כאלה, אנטי דמוקרטיות, אנטי העם שלהן, זה נראה שהן בלתי שבירות ובום בימים, פתאום זה כזה מגדל קלפים". בתגובה לדבריו של רדמן, ענה מידן: "אני חושב שיש כמה פקטורים שעובדים ולא תדע לעולם איזה פקטור יעשה את העבודה, אבל מה שכן צריך לעבוד על כל הפקטורים האלה ואחד מהם יעשה את העבודה".
 
@radmans_cards_podcast אז מתי נתניהו ילך? קבלו הצצה ראשונית לפרק שיעלה מחר. והפעם משה רדמן מראיין את דוד מידן, בכיר לשעבר במוסד ומי שהיה אמון על עסקת שליט. שמתם.ן כבר תזכורת למחר בבוקר? אל תפספסו את הפרק הזה 🎙🎧 @Moshe Radman Abutbul #נתניהו #foru #פוריועולמי #פוריוישראל #4you #4u #4upage #foryoupage #foryou ♬ original sound - Radmans_cards_podcast
לדברי מידן, לא ניתן לדעת מהו הגורם שיכול להשפיע על תום כהונת נתניהו: "אתה לא יכול לדעת, זה יכול להיות  האג, זה יכול להיות הבריאות, זה יכול להיות עסקת טיעון, זה יכול להיות הקואליציה מתפרקת. אני חושב שבסוף הצבר של הפקטורים האלה בסוף יצור מצב שהוא ילך ואני מאמין שזה עניין של חודשים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בינתיים מה שקורס זה התיקים נגד נתניהו
    עכי 06/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו השאלה מיהם המושחתים שתפרו לו את התיקים ומה האינטרס מאחורי זה
    סגור
  • 1.
    לא עשו עליו תחקיר שלקח כסף ?
    חחח 06/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה הוא ..בחור צעיר. לא עושה מילואים? שיקמה ברסלר . למה לא שירתה בצבא?
    סגור
  • עשו תחקיר אבל הוא ממשיך בשלו (ל"ת)
    בונזי בונזו 06/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור