תקשורת ומדיה

רינה מצליח חושפת בכאב: "לא יכולתי להגיע הביתה כי איימו על חיי"

בפודקאסט "כל הקלפים על השולחן", משה רדמן אירח את רינה מצליח, מגישת חדשות 12 לשעבר. מצליח הודתה כי היא כועסת על חבריה מהמחנה הממלכתי, כיוון שאלו לא עשו מספיק ככוח מתנגד לממשלת נתניהו. רינה מצליח: "איפה אתה היית כשאני ישבתי באולפני וצעקתי מה ביבי עושה? איפה כולכם הייתם, כל אנשי המחאה?"

מערכת ice |  1
רינה מצליח (צילום צילום מסך 12)
משה רדמן, ממובילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית, אירח לאחרונה את מגישת חדשות 12 לשעבר, רינה מצליח, בפודקאסט שלו "כל הקלפים על השולחן". בשיחה נרחבת על תפקידה של העיתונות בעת המלחמה ובכלל, על גבולות חופש הביטוי ועל אופן התנהלות ממשלת הימין בימים אלו, מצליח מתחה ביקורת חריפה על פעילי המחאה ומתנגדי ממשלת נתניהו. 
מצליח, שנראה כי נטרה טינה לפעילי המחאה בטענה כי אלו לא מילאו את תפקידם ככוח מתנגד לממשלת הימין, זעמה על רדמן ואמרה: "איפה אתה היית כשאני ישבתי באולפני וצעקתי מה ביבי עושה? איפה כולכם הייתם, כל אנשי המחאה עכשיו? מה נזכרתם, אחרי שכבר הכל אבוד והכל נמכר?".
 בהמשך דבריה, חשפה מגישת חדשות 12 לשעבר כי בעבר נאלצה להתמודד עם איומים על חייה.  "איפה הייתם כשאני לא יכולתי להגיע הביתה כי איימו על חיי? אנשי נתניהו והחרדים, איפה הייתם? איפה דאגתם אז לעיתונות חופשית?".  
 
@moshe1112223 פרק חדש של ״כל הקלפים על השולחן״ והפעם אירחתי את העיתונאית רינה מצליח לשיחה מרתקת על תפקידה של התקשורת במלחמה ובכלל, על גבולות חופש הביטוי, בן גביר ועוד. ‏#פוריוישראל #פוריו #כל_הקלפים_על_השולחן #בןגביר ♬ original sound - Moshe Radman Abutbul
בתגובה לדברים חמורים אלו שאמרה מצליח בפודקאסט "כל הקלפים על השולחן", ענה רדמן: "אז אני אגיד לך שני דברים. קודם כל, 'הייתם' זו מילה גדולה. חשוב להגיד, יש אנשים שמפגינים נגד המדיניות הזו של נתניהו והרצון שלו להרוס את התקשורת ובכלל הרצון שלו להתנהג כמו דיקטטור כבר לפני שש ושבע שנים, עוד בכיכר גורן. אני אישית, דרך אגב, הייתי בבלפור עוד לפני שלושה – ארבע שנים. אבל אני מסכים, רוב הציבור לא היה שם".
בהמשך דבריו, ציין רדמן כי רוב הציבור הליברלי בישראל היה רדום. "אני אומר על עצמי,   אני הייתי הייטקיסט. התעסקתי בלעשות כסף ולעשות לביתי". מצליח, שהודתה כי זעמה הרב חל על חבריה מהמחנה הליברלי, ציינה: "אני שמחה שבא יריב לוין. אני הודיתי לו יום יום, שעה שעה. בזכותו התעורר הדוב הישנוני הזה". 
"אני מסכים איתך", אמר רדמן. "אני חושב שבהקשר הזה, קודם כל אני מכה על חטא ואני חושב שהמחנה שלנו, במשך שנים רבות מדי המחנה הליברלי בישראל לקח את הדמוקרטיה כמובן מאליו והתעסק בעניינו. מבחינתו, כמו שמים זורמים בברז, יש דמוקרטיה, יש עיתונות חופשית. אני אעשה לביתי, אני אשלם מיסים והכל ידפוק כמו שעון. אני חושב שבהקשר הזה, יריב לוין עשה טובה לכולנו, כי עומק הפצצה שהוא נתן למחנה, בעצם גרם למחנה להתגבש".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זקנה מכוערת וממורמרת (ל"ת)
    עיינה 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור