בארץ

יריב לוין עוקץ את יש עתיד: "עובדים 24 שעות - ב-42 יום"

בנאום שנשא שר המשפטים יריב לוין במליאת הכנסת, הוא עקץ בדבריו את חברי סיעת יש עתיד על הנוכחות שלהם במהלך הפגרה, לאחר שהצהירו כי לא יצאו אליה
דורון בלוך | 
יריב לוין (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
במהלך דיון שהתקיים היום (שני) במליאת הכנסת, עלה לנאום שר המשפטים יריב לוין (הליכוד), והתייחס לדבריו של חבר הכנסת יואב סגלוביץ', אותם כינה לוין ''מופע של הטפת מוסר''.
לוין הוסיף כי דבריו של סגלוביץ' אשר דיבר במילים גבוהות על שליחות ציבורית, אחריות ומחויבות, מזכירים לו את זעקות השבר של חברי סיעת יש עתיד מכך שהכנסת תצא לפגרה.
בהמשך דבריו עקץ לוין את חברת הכנסת יסמין פרידמן מסיעת יש עתיד, ואמר כי הגיע במהלך הפגרה למשכן הכנסת, וגילה שפרידמן עובדת גם בפגרה עשרים וארבע שעות, אך לא ביממה, אלא בארבעים ושניים יום. בתגובה לדברים של לוין עקצה יסמין בחזרה במליאה: "אתה יודע כמה זה יותר מחברי הכנסת שלך?"
לוין ציטט קטע משיר של להקת בנזין, במילותיו של יעקב גלעד ''מי ידע בסופו של חשבון, שאחד ועוד אחד זה בעצם המון'' וטען שלשיטת יש עתיד לבא לשעה פה ושעה שם זה בעצם המון.
בסיום דבריו פנה לוין ליושב ראש האופוזיציה יאיר לפיד ואמר לו, אתה היית במהלך הפגרה עשר שעות. העיקר לשים שלט אנחנו כאן עובדים גם בפגרה. את דבריו חתם לוין באמירה ''תתביישו לכם. איזה פופוליזם''.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה