בארץ

לקראת מפץ פוליטי? לפיד, ליברמן וסער ידונו בהפלת הממשלה

ראש האופוזיציה, יו"ר ישראל ביתנו ויו"ר הימין הממלכתי ייפגשו ביום רביעי. שר האוצר לשעבר קרא גם לחבר קבינט המלחמה בני גנץ להקים עמו חמל משותף. ביחס לאפשרות האיחוד, אמר ליברמן: "כולם מדברים עם כולם, שיחות תיאורטיות". לפיד לנתניהו: "באיזה עולם אתה לא עולה לדוכן, מבקש סליחה מעם ישראל והולך הביתה?"
מערכת ice |  5
יאיר לפיד ואביגדור ליברמן (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
ראש האופוזיציה יאיר לפיד, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן ויו"ר הימין הממלכתי גדעון סער הודיעו הערב (שני) כי הם צפויים להיפגש במהלך יום רביעי הקרוב ולדון ב"תיאום מהלכי הפלת הממשלה". בישיבת סיעתו ישראל ביתנו מוקדם יותר היום קרא ליברמן לסער, לפיד וגם לחבר קבינט המלחמה בני גנץ להקים יחד איתו חמ"ל משותף.
ביחס לאפשרות של איחוד פוליטי, טען ליברמן ש"כולם מדברים עם כולם. כל עוד אין בחירות זה עדיין שיחות תיאורטיות". ליברמן הציע את המפגש בין הארבעה, "על מנת שנוכל להפיל את הממשלה הזאת ולהקים ממשלה אחרת אולי עוד בכנסת הזאת או לחילופין להביא להקדמת הבחירות". ליברמן קרא גם לחברי לחברי הליכוד שמסכימים עם הערכתו להצטרף אליהם.
בנאום בדיון 40 חתימות במליאה הכנסת בנוכחות ראש הממשלה תחת הכותרת "חזית המלחמה בצפון והמחירים חסרי התקדים לאזרחים" אמר לפיד: "למה אתה עדיין ראש הממשלה? באיזה עולם אתה לא עולה לדוכן, מבקש סליחה מעם ישראל והולך הביתה? 1,500 נרצחים, מספר החטופים ירד השבוע מ-133 ל-125. אתה ראש ממשלה לא לגיטימי, הצפון נטוש, מצולק והרוס. אתה לא יכול להישאר ראש הממשלה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    באיזה עולם
    שקול 05/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    באיזה עולם יש כלי תקשורת שמצטט את דברי ההבל של לפיד, בלי להזהיר את הקוראים שמדובר באוויל עם תעודות?!
    סגור
  • 4.
    שלושת הכושלים והנחשלים (ל"ת)
    סימה 05/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    ליברמן
    jethro 05/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הרגע הנה באה עוד ממשלת שינוי שמורכבת מכל "הנוכלים הפוליטים" כמו הקודמת שלא עשתה מאומה ופימפמה לנו "שבאה לעבוד" שזה השקר הגדול בחסות התקשורת המגוייסת כל מה שעשו אלפי מנויים פוליטיים כדי להמשיך ולחזק את אחיזתה במוקדי הכוח של המדינה ואלה אנשי "המוסר הגדול רודפי הצדק ודמוקרטיה " פשוט קריסה מוסרית שלה האנשים הללו
    סגור
  • 2.
    אנשי כת השטן
    נזכר ובוכה 05/2024/27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אלה שקנו את עבאס ב-50 מיליארד שקל ומכרו את נשמתם לשטן.
    סגור
  • 1.
    ראש כרוב ואיש פח
    לה פיד 05/2024/27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ורק הראש כרוב יהיה ראש ממשלה כן ביחד עם המאפיונר,איש הפח והפדו פיל אחלה,עדיף להישאר עם המוכר
    סגור