בארץ

בני גנץ מגיב לסרטון ההמרדה: "יש רק דרג פיקודי עליון אחד"

יו"ר המחנה המלכתי התייחס לקטע שהופץ ברשתות החברתיות וקורא לכאורה להפסיק לציית לרמטכ"ל הרצי הלוי ולשר הביטחון יואב גלנט. חבר קבינט המלחמה: "הבעת תמיכה בקריאה להמרדה בזמן מלחמה ובכלל, פוגעת בביטחון ישראל"
מערכת ice | 
בני גנץ (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
יו"ר המחנה הממלכתי, חבר קבינט המלחמה השר בני גנץ התייחס הערב (מוצ"ש) לסרטון בו נראה חייל מילואים לכאורה כשהוא קורא למרד בשר הביטחון יואב גלנט והרמטכ"ל הרצי הלוי. "בצה"ל כצבא העם משרתים חיילים מכל חלקי החברה הישראלית, עם מגוון השקפות ואמונות, אבל יש רק דרג פיקודי עליון אחד: הרמטכ"ל", ציין שר הביטחון לשעבר.
גנץ התייחס ישירות לדברים שאמר רעול הפנים בסרטון, ובגילויי התמיכה השונים ברשתות החברתיות. "הבעת תמיכה בקריאה להמרדה בזמן מלחמה ובכלל, כמו בסרטון שפורסם אתמול - פוגעת בביטחון ישראל", הוסיף גנץ. "אני קורא לראש הממשלה, לגנות באופן חד וברור את סרטון ההמרדה ולא להתחבא מאחורי מכבסת מילים".
 
את ציוצו סיכם יו"ר המחנה הממלכתי בקריאה לכל המערכת הפוליטית לגנות את הסרטון. "כך ראוי שתעשה כל ההנהגה בישראל", חתם. 
בסרטון, נראה רעול הפנים לכאורה מתוך מבנה בעזה. "חיילי המילואים לא מתכוונים למסור את המפתחות לאף רשות פלסטינית. לא מתכוונים להעביר את המפתחות של עזה לאף ישות של חמאס, פת"ח או ישות ערבית אחרת. ראש הממשלה, חיילי המילואים מאחוריך. נישאר פה עד הסוף, עד הניצחון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה