תקשורת ומדיה

נתניהו בראיון לתקשורת בארה"ב: "המלחמה יכולה להסתיים מחר"

ראש הממשלה אמר את הדברים לעיתונאי היהודי-אמריקני דן סינור. לדבריו, ישראל תסיים את המלחמה לאלתר - ובלבד ש"חמאס ייכנע, יניח את נשקו ויחזיר את החטופים". נתניהו שיגר מסר לעבר הנשיא ביידן, על רקע הפעולה הקרקעית המתוכננת ברפיח: "עלינו להגן על עצמנו ולא לבקש מהאמריקנים לעשות זאת"
מערכת ice |  4
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין הלילה (בין ראשון לשני) לעיתונאי היהודי-אמריקני דן סינור, והתייחס למלחמה המתמשכת ברצועת עזה. "אם חמאס ייכנע, יניח את נשקו ויחזיר את החטופים, המלחמה יכולה להסתיים מחר. לא ניתן לתושבים בעזה לנהל את הרצועה, כל עוד חמאס נמצא בה".
כמו כן, התייחס לסוגיה שדובר בה רבות - הגלית מנהיגי החמאס ברצועה: "אנחנו דנים בגלות מנהיגי חמאס, אבל העניין תלוי בעיקר בכניעה שלהם". נתניהו השיב כי קודם כל צריך לחסל את חמאס לפני שמדברים על כך". כמו כן, שיגר מסר ברור לעברו של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן.
"אנו מתמודדים עם אתגרים שאף צבא מודרני לא עמד בפניהם, ועלינו להגן על עצמנו ולא לבקש מהאמריקנים או מאחרים לעשות זאת". בתוך, כך רשת אל-עראביה דיווחה אמש כי  מצרים, קטאר ומדינות ערביות נוספות דחו את הצעת ישראל לשלוט במנהל האזרחי ברצועת עזה ביום שאחרי המלחמה. זמן קצר לפני כן, 
על פי הדיווח במעריב, גם איחוד האמירויות הודיעה על סירוב לתוכנית, ושר החוץ של המדינה תקף: "לנתניהו אין כל סמכות חוקית להזמין אותנו להשתתף במנהל האזרחי של רצועת עזה". כמו כן, מקור מצרי בכיר אמר כי קהיר הודיעה לכל הצדדים הנוגעים בדבר כי ישראל נושאת באחריות להידרדרות התנאים ההומניטריים ברצועת עזה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אנחנו אחראים?! בכיף. זה בזול. תשאלו את רמטכ״ל המחדל
    מסביר פנים 05/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נתניהו הראש ברוך השם.
    סגור
  • 3.
    ביבי חי בלה-לה-לנד, שם יש לו אישה יפה וטובת לב
    שירי 05/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    וילד מל"ו הצדיקים.....
    סגור
  • 2.
    ביבי יביא לחורבן המדינה היהודית
    כישלון מוחלט 05/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 3
    זקן הדיוט ומרושע שמשקר במו חולה נפש. כל ילד בעולם יודע שמטרת המלחמה היא השארת הנוכל בלשטון והמלחמה לעולם לא תיגמר ,אלפי חיילים עוד ימותו בתמרון בצאי שאין לו שום תוחלת.החמאס מזמן ברח מרפיח ולעולם לא יניח את נשקו. ישראל אפילו לא בכיוון של להכניע את הומאס וזה רק בגלל ביבי.
    סגור
  • 1.
    מלחמה
    סש 05/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שקרן בן שקרן אל תאמינו לנתניהו המלחמה משרתת אותו אישי ופוליטית . המלחמה תסתיים רק שהקוצב יפסיק לעבוד .
    סגור