בארץ

המעגל נסגר: המחבל שהיה אמון על החזקת החטופה חוסל בעזה

במבצע משותף של כוחות צה"ל ושירות הביטחון הכללי, חוסל היום מחבל שהשתתף בטבח ה-7 באוקטובר ואף היה אמון על החזקה של החטופה נועה מרציאנו ז"ל, שנרצחה בבית החולים שיפאא
מערכת ice | 
מתקפת פתע על ישראל ב-7 באוקטובר (צילום פלאש 90/ עבד רחים כתיב)
רב"ט נועה מרציאנו ז"ל נחטפה לרצועת עזה במהלך המתקפה הרצחנית של ארגון הטרור חמאס בבוקר הנורא של ה-7 באוקטובר ולמרבה הצער נרצחה במהלך שהותה בשבי חמאס, בבית החולים שיפאא, בו חמאס עשה שימוש נרחב כדי לקדם את מטרותיו הזדוניות.
היום (ראשון) הותר לפרסום כי המעגל נסגר עם המחבל שהחזיק בה בשטח הרצועה, נעים גול, ששימש כפעיל צבאי בארגון הטרור חמאס בגדוד שאטי ברצועת עזה. חיסול המחבל התרחש במהלך פעילות משותפת של שב״כ וצה"ל ביום שישי האחרון.
במסגרת פעילותו היה מעורב החבל נעים גול בירי רקטות לעבר שטח ישראל. כמו כן, לפני שלושה חודשים חוסל מחבל נוסף שלקח חלק בהחזקתה של רב״ט נועה מרציאנו ז״ל. חיסול המחבל מתרחש ברקע התעצמותה מחדש של הלחימה ברצועת עזה, גם באזורים שאותם צה"ל החזיק בתקופה האחרונה וגם באזור רפיח, אך נראה שלא הצליח לנקות את השטח בצורה הרמטית ממחבלי חמאס.
מצה"ל נמסר: "צה״ל משתתף בצער משפחת מרציאנו וימשיך ללוותה. צה"ל ושב"כ ימשיכו לפעול בנחישות לאיתור ולסיכול פעילי טרור צבאיים, המבצעים פעולות טרור כנגד אזרחי ישראל, וכן, מעורבים באירועי חטיפה ורצח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה