תרבות ופנאי

כוכבת ה"אח הגדול" מתפוצצת: "מוות מיותר של חפים מפשע"

לאחר שפרסמה את תמונות העירום שלה ברשת החברתית אינסטגרם ו"זכתה" לביקורת חריפה במיוחד על כך, יובל לוי מבקשת מעוקביה לגלות רגישות וסבלנות כלפי האחר. בנוסף, התייחסה לוי למלחמה וציינה: "אני מחכה כל יום שהמלחמה תגמר ושתהיה עסקה ושהמוות המיותר הזה, בכל הצדדים, של כל החפים מפשע, ייפסק כבר"

מערכת ice |  2
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
אושיית הרשת יובל לוי, אשר התפרסמה בתוכנית הריאליטי "האח הגדול", עלתה לאחרונה לכותרות בשל פרסום תמונות עירום ברשת החברתית "אינסטגרם". החלטתה לפרסם תמונות חושפניות שלה ברשת החברתית,  עוררה תגובות רבות. 
לצד תמונות העירום שפרסמה לוי ברשת החברתית, שיתפה כוכבת הרשת בדעותיה בנוגע למלחמה הנוכחית, תוך אזכור אחיה אשר מגנים בחירוף נפש על מדינת ישראל במלחמה הנוכחית. "אנחנו 4 ילדים, אני הבכורה, עמית אחי ועדי וניצן התאומים. עמית הוא קצין ברוחש וניצי מפקד בשריון. 


(צילום: yuvallevyyuvalim@)
אני מחכה כל יום שהמלחמה תגמר ושתהיה עסקה ושהמוות המיותר הזה, בכל הצדדים, של כל החפים מפשע, ייפסק כבר כי אני לא ישנה בלילות וכי אני רוצה את אחים שלי בבית ואת כל הילדים של העולם רצים צוחקים ומשחקים". 
על רקע התגובות השליליות שקיבלה בעקבות חשיפת תמונות העירום שלה ברשת החברתית, פרסמה יובל לוי סטורי מיוחד, בו כתבה: "מאחורי כל אחד שאתם מקללים או מאחלים לו איחולי זדון ומדון, עומד אדם עם כאב וסיפור. הרשתות משכיחות מאיתנו את המורכבות של אנשים. הסיפורים הופכים לכותרת, אנשים הופכים למשפט, לטוב או לרע, בכל צד יש סיפור, תזכרו את זה. כמו שאתם בעצמכם, עולם ומלואו, כך גם הצד השני. הלוואי שנצליח לראות זה את זה, בכל צד ולחיות".


(צילום: yuvallevyyuvalim@)
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מתפוצצת? טרילילי טרללה (ל"ת)
    טרולי 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עוד אהבלה בשקל וחצי (ל"ת)
    רוני 08/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור