משפט

השביתה תבוטל? בית המשפט העליון יכריע: "מנצלים את משפחות החטופים"

בהרכב של שלושה שופטי בית המשפט העליון, בראשות השופט אלכס שטיין, יחל דיון בעתירה שהוגשה על ידי משפחות שכולות בשיתוף עם חברי פורום תקווה והגבורה. העתירה, אשר כללה גם חתימות של לוחמי מילואים, טוענת כי השביתה הנוכחית אינה חלק ממאבק לגיטימי על זכויות העובדים
מערכת ice |  1
ארנון בר דוד (צילום פלאש 90/יונתן זינדל)
בהרכב של שלושה שופטי בית המשפט העליון, בראשות השופט אלכס שטיין, יחל הבוקר (שני) דיון בעתירה שהוגשה על ידי משפחות חטופים ומשפחות שכולות, בשיתוף עם חברי פורום תקווה ופורום הגבורה. הדיון צפוי להתחיל בשעה 09:30 ויעסוק בקיום השביתה המוכרזת.
בהסתדרות הודיעו על השבתת המשק, לצד ראשי המגזר העסקי. הנחיתות וההמראות מנתב"ג יופסקו החל מהשעה 8:00. העתירה, אשר כללה גם חתימות של לוחמי מילואים, טוענת כי השביתה הנוכחית אינה חלק ממאבק לגיטימי על זכויות העובדים, אלא יש מאחוריה מניע פוליטי אישי של יו"ר ההסתדרות.
"במקום לתמוך במאמץ הלאומי, יו"ר ההסתדרות בוחר לתקוע סכין בגב הלוחמים", טוענים מגישי העתירה. הם מוסיפים כי השביתה, המתבצעת בעיצומה של מלחמה קיומית, היא פסולה ואנטי-דמוקרטית, ומנסה לנצל את כוחן של משפחות החטופים והשכולות כדי ללחוץ על הממשלה.
על פי הפרסום בישראל היום, במקביל לדיון בעתירה, המדינה צפויה להגיש לבית המשפט העליון בקשה להוצאת צווים מניעתיים. יש לציין כי השפעת הדיון על השביתה עשויה להיות מוגבלת, שכן חלק מהענפים והרשויות צפויים לשבות באופן חלקי בלבד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אירוע פוליטי בחסות ערוצים 11,12,13 (ל"ת)
    הכל פוליטי 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור