תקשורת ומדיה

ציפי רפאלי נגד כוכב האח הגדול: "שירגיע, פתטי"

בתוכנית "שואו טיים", ציפי רפאלי יצאה נגד יוצא האח הגדול, אליאב טאטי לאחר שהביע את דעתו על משפיעני רשת בישראל. "שירגיע, שיפסיק לנסות לחפש כותרות על גופם של אחרים"
מערכת ice | 
ציפי רפאלי חוגגת יום הולדת (צילום אור גפן יחצ)
ציפי רפאלי, הגיעה היום (רביעי) לתוכנית "שואו טיים" של רשת 13 בהנחייתם של עדי הימלבלוי ומיקי גבע. במשך התוכנית, היא הביעה את דעתה על יוצא האח הגדול אליאב טאטי שאמר כי מפורסמים צריכים להפסיק להעלות "סטורים ריקניים".
כך אמרה: "טאטי - פתטי, זה 15 שניות ועוד 15 שניות, שירגיע, שיפסיק לנסות לחפש כותרות על גופם של אחרים".
 
רק לפני כחודש, טאטי יצא נגד ציפי ואמר: ""נראה לכם באמת שרק בגלל שקוראים לה רפאלי, רשות המיסים שלחה אותה לכלא? לא להמציא ולדבר שטויות", כתב טעטי בחשבון האינסטגרם שלו, והוסיף כמה דוגמאות נוספות לאזרחים שנכנסו לכלא על העלמת מס. "פרסמו את זה כי זה רפאלי, יש אינטרס למס הכנסה כשהוא תופס מפורסמים כי זה עושה הד שלמס הכנסה יש יד נוקשה. אבל גם אם אבי כהן מעכו היה מעלים מיליונים הוא היה נכנס לכלא", הסביר.
כזכור, לפני תקופת זמן קצרה רפאלי טענה כי הסיבה שהיא נכנסה לכלא היא בשל הפרסום של משפחתה, שכן "אם בפרשה לא היה השם בר רפאלי, ולא הייתה אישה רעה שרצתה להכניס אותנו לכלא, כל זה לא היה קורה". זאת היא נמקה בכך שהסבירה כי אנשים רבים העלימו מסים בישראל, בסכומים גבוהים בהרבה, וקיבלו בסך הכל כמה חודשי עבודות שירות בשל העובדה שהם "לא רפאלי ולא נראים כמו בר רפאלי". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה