תרבות ופנאי

יוצא האח גדול תוקף את ציפי רפאלי: "לא להמציא ולדבר שטויות"

לאחר הריאיון בו ציפי רפאלי טענה כי הסיבה שנכנסה לכלא (לאחר שהעלימה מס) היא בשל הפרסום של משפחתה, יוצא האח הגדול אליאב טעטי (רואה חשבון במקצועו), התייחס לדבריה ושאל: "נראה לכם באמת שרק בגלל שקוראים לה רפאלי היא נכנסה לכלא?"
מערכת ice |  1
אליאב טעטי (צילום אור גפן)
לאחרונה ציפי רפאלי, אימה של הדוגמנית הבינלאומית בר רפאלי, התראיינה למגזין mako וטענה כי הסיבה שהיא נכנסה לכלא (לאחר פרשיית עבירות המס) היא בשל הפרסום של משפחתה, ואף אמרה: "אם בפרשה לא היה השם בר רפאלי, כל זה לא היה קורה", ואף אמרה כי אנשים רבים שהעלימו מסים בישראל לא נכסו לכלא. מי שהחליט להתייחס לדבריה הוא הוא יוצא האח הגדול אליאב טעטי (רואה חשבון במקצועו), שתקף את הטענות הללו בחריפות.
"נראה לכם באמת שרק בגלל שקוראים לה רפאלי, רשות המיסים שלחה אותה לכלא? לא להמציא ולדבר שטויות", כתב טעטי בחשבון האינסטגרם שלו, והוסיף כמה דוגמאות נוספות לאזרחים שנכנסו לכלא על העלמת מס. "פרסמו את זה כי זה רפאלי, יש אינטרס למס הכנסה כשהוא תופס מפורסמים כי זה עושה הד שלמס הכנסה יש יד נוקשה. אבל גם אם אבי כהן מעכו היה מעלים מיליונים הוא היה נכנס לכלא", הסביר.
נזכיר כי ציפי רפאלי נכנסה לכלא נווה תרצה בספטמבר 2020, והשתחררה ממנו כעבור שמונה חודשים בלבד לאחר שהגישה בקשת שחרור מוקדם מוועדת השחרורים. ובהיבט העלמות המס, חשוב לציין כי רשות המסים יוצאת לעיתים תכופות במבצעים במטרה לחשוף את המעלימים ולהעמידם לדין.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אוויי ציפי, בגילך עדיין לא הבנת שלפעמיים עדיף לשתוק???! (ל"ת)
    מיק 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור