בריאות

מגישת ערוץ 13 חושפת את התופעה הרפואית ממנה היא סובלת

מגישת הטלוויזיה ברשת 13 ירדן הראל משתפת כי בימים האחרונים היא החלה לסבול מתופעה רפואית בעקבות הלחץ שהיא חווה: "מנסה להרגיע את עצמי"
מערכת ice | 
רשת 13 (צילום מסך חדשות 13)
המגישה ברשת 13 ירדן הראל משתפת כי היא החלה לסבול מתופעה רפואית שכבר חוותה בעבר, וככל הנראה חזרה בעקבות לחץ מהימים האחרונים.
הראל שיתפה כי החלה לסבול מטיקים בעיניים. בסטורי שהעלתה אתמול (רביעי) לחשבון האינסטגרם שלה כתבה הראל: "רק רציתי להגיד שקראתי את כל ההודעות ששלחתם לי ועל התחושות שלכם לגבי המצב הלא פשוט ותדעו שאתם לא לבד... לי חזרו הטיקים לעין בשבוע האחרון מרוב סטרס גם עם כל החדשות וגם כמה דברים אישיים אז מנסה להרגיע את עצמי".


(מתוך חשבון האינסטגרם של ירדן הראל)
מגישת חדשות 13 ירדן הראל נוהגת לשתף בחשבון האינסטגרם שלה על חיי היום יום שלה. במקביל לרגעי האושר שהיא עוברת ביחד עם בן זוגה, הכתב הצבאי יוסי יהושוע, היא לא מסתירה מהעוקבים את הרגעים השליליים.
בסטורי נוסף שהעלתה לפני מספר חודשים לחשבון האינסטגרם שלה היא כתבה: "אני אחרי יום צילום ארוך ומוצלח בעבודה, ואז פתאום יש לי נפילת מתח בבית ונופלת עלי עצבות כזאת ברגע". בהמשך הוסיפה: "זה קורה לי לפעמים בחודשים האחרונים בגלל המצב, במיוחד כשאני עם עצמי. אז אם גם לכם זה קורה – תדעו שאתם לא לבד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה