ויראלי

עדן פינס בשיא: הזמר הישראלי המצליח "מחזר נמרצות" אחריה

אחת הדוגמניות המצליחות ביששראל שלאחרונה החלה להנחות את תוכנית הריאליטי "לאב איילנד", מחוזרת "נמרצות" על ידי אחד הזמרים הישראלים הכי מצליחים בתקופה האחרונה
מערכת ice |  1
עדן פינס (צילום אינסטגרם edenfines)
הדוגמנית הישראלית שיוצרת סערות בלי סוף ברשת, גם אם היא לא מתכוונת לכך, עלתה היום (חמישי) לכותרות לאחר פרסום חדש, המבשר על "מחזר נמרץ" שמעוניין להעלות את היחסים ביניהם בשלב אחד לפחות.
על פי דיווח שפורסם היום באתר TMI, הזמר הישראלי המצליח ומי שנחשב לכוכב עולה בתעשייה הישראלית, אושר כהן, מחזר אחרי הדוגמנית הרווקה והמחוזרת גם כך באופן נמרץ. זאת לאחר שהשניים נצפו יחדיו מספר פעמים.
כזכור, הדוגמנית שבימים אלו מנחה את תוכנית הריאליטי "לאב איילנד", קיבלה לאחרונה קמפיין יוקרתי של מותג האקססוריז והאופנה "טופ טן", תמורת יותר מחצי מיליון שקל. בבוקר בו היו אמורים להתחיל הצילומים החגיגיים, כאשר אפילו העיתונאים הוזמנו לסט כדי לסקר, דרמה ענקית קרתה ברגע האחרון.
באותו הבוקר, הדוגמנית התעוררה כשפניה נפוחות כתוצאה מתגובה אלרגית קשה ומטרידה. לאחר שהבינה את חומרת המצב, במקום להגיע לסט היא פנתה ישירות לטיפול רפואי.
העיתונאים שהוזמנו לאותו יום צילומים חגיגי קיבלו את הבשורה בהודעה שבה נמסר: "בוקר טוב, צילומי קמפיין החורף של 'טופ טן' לא יתקיימו היום. עדן קמה בבוקר עם חצי פנים נפוחות ופונתה לטיפול רפואי. הצילומים יידחו למועד אחר, נעדכן אתכם בהקדם במועד החדש".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עדן פינס
    רוני 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיועד ל"מחזר" ברח ברח ברח מהר ממנה !!!
    סגור