ויראלי

עדן פינס מותקפת ברשת: "זה מוגזם, איפה עובר הגבול?"

עדן פינס מותקפת ברשת לאחר שפרסמה תמונות חושפניות: " תשמרי קצת לעצמך, למה אנשים צריכים לראות את הפטמות שלך? פשוט מביך וחסר כל כבוד כלפי עצמך"
רוני שיינר |  2
עדן פינס (צילום אינסטגרם)
הדוגמנית עדן פינס פרסמה במוצאי שבת בעמוד האינסטגרם שלה מספר תמונות חושפניות במיוחד, שצולמו במהלך חופשה. בתמונות, פינס לבושה בשמלה שקופה כמעט לחלוטין ולובשת תחתון חוטיני.
מאז שעלו התמונות, חוטפת פינס ביקורת מצד הגולשים המזועזעים. בין התגובות: "תשמרי קצת לעצמך, למה אנשים צריכים לראות את הפטמות שלך", "פשוט מביך וחסר כל כבוד כלפי עצמך", איפה עובר הגבול? ולמה לעזאזל לנרמל את זה?", "תלכי ערומה וזהו, למה השמלה?", "פטמות זה הגבול, זה כבר מוגזם", אישה חזקה לא צריכה להתפשט בשביל להרגיש כוח ועוצמה",

עדן פינס בתמונה שעוררה סערה (אינסטגרם)
לצד התגובות הללו, ישנן גם תגובות מפרגנות, שמגיעות גם מכיוונן של החברות והקולגות לתעשיית הבידור. הזמרת עדן בן זקן הגיבה: "פצצה! יש שמועות שמוחמד דף עלה מהמנהרה כד שתהיה לו קליטה לראות את התמונה ואז פירקו אותו". ניקול ראידמן כתבה: "מי שהכי יפה בישראל, עם הגוף הכי מושלם, זו גברת עדן פינס! לא רק טוסיק הכי יפה, גם נשמה טהורה". 
בין המגיבים, היו גם שהתייחסו לאקס הטרי של פינס, הכדורגלן הנורווגי מתיאס נורמן: "זהו, גרמת לאקס לקנא" ו"איפה שהוא שם בחוץ יש גבר שמאוד מתחרט כרגע".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כולם צריכים לראות שיש לה עגיל בפיטמה
    אפי 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסכנים ההורים שלנו. חטפה מכמה גויים טוב לכוס.
    סגור
  • 1.
    איכסא
    ב.וייט 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איכסא,איכסא איכסא.אין כמו החרדים שמשמרים עצמם עד הצואר. מגעיל ברמה הכי גבוהה.למי את בדיוק רוצה להראות את הגוף המכוער שלך?יום הדין יבוא.צניעות של אידה זה א׳ ב׳.ה׳ישמור מגדולי הפרא דל המדינה הזאת.
    סגור