מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: אייל גולן בפסגה, צמד הכוכבים כובשים את הקהל

אייל גולן, מצליח גם השבוע לשמור על התואר האומן הישראלי המושמע ביותר בתחנות הרדיו עם 592 השמעות. במקביל, ברונו מארס חוגג בזכות הדואט החדש עם ליידי גאגא | דירוג תחנות הרדיו של ice

מערכת ice | 
רדיו (צילום shutterstock)
שבוע נוסף מתחיל בו מתפרסם דירוג תחנות הרדיו בישראל עם נתוני השמעות של השבוע החולף. במרבית הטבלאות, למרות הנוכחות של השירים החדשים שיצאו, בטבלאות הדירוגים נשארו ברובם דומים לאלו של השבוע שעבר.
הזמר אייל גולן, מצליח שבוע אחרי שבוע לשמור על מעמדו כאומן המושמע ביותר בתחנות הרדיו בישראל בזכות נתונים גבוהים בפער מכל השאר. גולן, מוביל את הטבלה לאחר ששיריו זכו ל-592 השמעות.
בדומה לדירוג היוטיוב גם הפעם פאר טסי ניצב במקום השני עם 459 השמעות. טסי זוכה להצלחה מחודשת הרבה בזכות האלבום האחרון שהוציא "רדיו שטח 2" שיצאו ממנו שורה של להיטים.
אל המקום השלישי, הגיעה הזמרת שרית חדד שמהווה הנוכחות הנשית היחידה בטבלה עם נתון השמעות שבועי של 458. הזמר שלומי שבת, שרק לאחרונה חגג יום הולדת 70, נמצא במקום הרביעי עם 429 השמעות. איתי לוי, סוגר את הטבלה עם 413 השמעות.  
פאר טסי כובש את המקום הראשון בטבלת השירים הישראלים המושמעים ביותר, עם שירו "מה יהיה מחר", להיט נוסף מהאלבום "רדיו שטח 2" שזכה ל104 השמעות. "לא לבד" הדואט של רותם כהן ובן צור, הגיע למקום השני עם 101 השמעות.

זוכת האירוויזיון דנה אינטרנשיונל, התברגה אל המקום השלישי עם "שקיעה אחת" גרסת הכיסוי שחררה בחודש אוגוסט לאחד מלהיטיו של הזמר המנוח אדם. בזכות השיר, אינטרנשיונל הגיעה ל-99 השמעות בתחנות הרדיו.
למקום הרביעי הגיע תמיר גרינברג, הזוכה של העונה השמינית של הכוכב הבא עם השיר Pass u by, שהגיע למספר השמעות זהה לזה של "שקיעה אחת" של דנה אינטרנשיונל (99 השמעות). אחרי ש-"מערב ראשון" של איתי לוי כבש את תחנות הרדיו, לפני עשרה ימים לוי הוציא את שירו החדש "מרכז תל אביב", סוגר את הטבלה עם 98 השמעות.
בגזרת האמנים הבינלאומיים המושמעים ביותר, בזכות הדואט החדש שהוציאו בורונו מארס וליידי גאגא, הזמר זוכה במקום הראשון בדירוג האומנים הבינלאומיים המושמעים ביותר עם לא פחות מ-130 השמעות. הביטלס, ההרכב שלא פעם זכה בתואר הלהקה החשובה ביותר במאה ה-20 ירדה אל המקום השני עם 119 השמעות.
אחריהם, ניצבת סברינה קרפנטר עם 115 השמעות. למקום הרביעי הגיע אלטון ג'ון, אחד המוזיקאים הבריטים המצליחים ביותר בכל הזמנים שזכה ל-103 השמעות בשבוע החולף. מי שסוגרת את הטבלה היא קולדפליי, שמורכבת גם היא ממוזיקאים שהגיעו מבריטניה עם 102 השמעות.
בדירוג השירים הבינלאומיים המושמעים ביותר ברדיו בשבוע שעבר, הדואט של ברונו מארס וליידי גאגא שיצא בשבוע שעבר " "Die with a smile, כובש את המקום הראשון בטבלה עם 69 השמעות.
למקום השני הגיעה הזמרת ויוצרת בילי אייליש עם "Birds of a feather" שלקוח מתוך האלבום האחרון שהוציאה. השיא הושמע 47 פעמים בתחנות הרדיו. סברינה קרפנטר הכוכבת העולה והטרנדית, כובשת את המקום שלישי והרביעי בטבלה. תחילה שירה Please Please Please" שהושמע 47 פעמים ואחריו השיר "Espresso" במקום הרביעי עם 42 השמעות. הזמר  טדי סווימס סוגר את הטבלה עם הלהיט "lose control" שהגיע ל-34 השמעות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה