מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: אייל גולן בטופ, זו הלהקה שהשאירה אבק למתחרות

דירוג תחנות הרדיו של ice: אייל גולן ממשיך לשמור על התואר האומן הישראלי המושמע ביותר בתחנות הרדיו עם 624 השמעות. במקביל, אחרי שהכריזו על האיחוד אואזיס כובשים את הטבלה עם 156 השמעות | כל הפרטים
מערכת ice | 
אייל גולן (צילום יחצ, shutterstock)
למרות נתוני האזנות ביוטיוב ובספוטיפיי שנמצאים בירידה מזה כמה שבועות, אייל גולן מצליח שבוע אחרי שבוע לשמור על מעמדו כאומן המושמע ביותר בתחנות הרדיו בישראל בזכות נתונים גבוהים בפער מכל השאר. 
גולן, מוביל את הרשימה עם 624 השמעות ואחריו בפער משמעותית ניצב הזמר איתי לוי שזכה ל-465 השמעות. שרית חדד - הנוכחות הנשית היחידה בטבלה ניצבת במקום השלישי עם 453 השמעות. 
פאר טסי, שבשנתיים האחרונות עשה קאמבק ובזכות שני אלבומים מוצלחים במיוחד כבש בשנית את הקהל הגיע למקום הרביעי עם 447 השמעות. מי שסוגר את הטבלה הוא ליאור נרקיס, שרק לפני כמה שבועות הודיע על הפרידה מאשתו עם 378 השמעות.

אחרי ש-"מערב ראשון" של איתי לוי כבש את תחנות הרדיו, לפני עשרה ימים לוי הוציא את שירו החדש "מרכז תל אביב". בזכות הלהיט החדש שלו איתי לוי כובש את המקום הראשון בטבלת השירים הישראליים המושמעים ביותר בתחנות הרדיו עם 143 השמעות.
לאחריו, "מה יהיה מחר" להיט נוסף של פאר טסי מתוך "רדיו שטח 2" האלבום החדש שלו שזכה ל-135 השמעות. שני אלו, הדיחו אל המקום השלישי את הדואט המרגש של אושר כהן ונועה קירל "אין אותי" שזכה לביקורות מעורבות והושמע במהלך השבוע החולף 127 פעמים בתחנות הרדיו בישראל. במקום הרביעי ניצב הדואט של הכוכב העולה שחר טבוך ומרגול "עממיה" שזכה ל-120 פעמים בתחנות הרדיו בישראל. השיר החדש של אייל גולן "שוב אני בדד", סוגר את הטבלה עם 117 השמעות. 
בגזרת האמנים הבינלאומיים המושמעים ביותר, לאחר שאואזיס, הלהקה המצליחה ביותר בשנות ה-90 הכריזו בשבוע שעבר על סיבוב איחוד של 14 הופעות, הם זכו לנוכחות מוגברת בתחנות הרדיו. אואזיס, כובשים את המקום הראשון לאחר ששיריהם הושמעו 156 פעמים בתחנות הרדיו בישראל. אחריהם קולדפליי, הלהקה נוספת שהגיעה גם היא מבריטניה עם 113 השמעות. 
הביטלס, ההרכב שלא פעם זכה בתואר הלהקה החשובה ביותר במאה ה-20 ירדה אל המקום השלישי עם 111 השמעות. אחריהם, ניצבת סברינה קרפנטר עם 89 השמעות ומי שסוגר את הטבלה הוא אלטון ג'ון אחד המוזיקאים הבריטים המצליחים ביותר בכל הזמנים שזכה ל-81 השמעות בשבוע החולף. 
בשירים הבינלאומיים המושמעים ביותר ברדיו בשבוע שעבר, סברינה קרפנטר הכוכבת העולה והטרנדית, כובשת את המקום הראשון והאחרון בטבלה. תחילה שירה Please Please Please" שהושמע 42 פעמים. בהמשך השיר "Espresso" סוגר את הטבלה עם 34 השמעות.
הזמרת הבריטית צ'ארלי XCX, ניצבת במקום השלישי עם השיר "Guess" בו היא מארחת את הכוכבת המצליחה בילי אייליש, עם 38 השמעות. אואזיס ממשיכים להרוויח מאיחוד המסתמן לאחר שהלהיט הגדול שלהם Wonderwall, מתוך אלבומם השני הגיע למקום הרביעי עם 34 השמעות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה