תרבות ופנאי

"אין כאן באמת פיוס עמוק": כמה כסף אואזיס ירוויחו מהקאמבק?

מיליוני מעריצים התבשרו לגלות שאואזיס, הלהקה המצליחה ביותר של שנות ה-90 חוזרת לבמות. דיווחים חדשים מגורמים בתעשייה חושפים שהאחים גלאגר שבבסיס הלהקה לא באמת שמו את משקיעי העבר מאחוריהם ושהסיבה האמיתית לקאמבק היא המיליונים שהם עתידים לקבל
עידו מור | 
הופעה (צילום unsplash)
ביום שלישי האחרון, הרשת געשה לאחר שהלהקה הבריטית המצליחה אואזיס, הכריזה שתצא לסיבוב איחוד במהלך השנה הבאה. אך בצל ההתלהבות, גורמים בתעשיית המוזיקה טוענים כעת שהיריבות בין שני האחים גלאגר (שגם הובילה לפירוק) לא באמת נעלמה והסיבה המרכזית שגרמה לשניים להסכים לקאמבק המדובר הוא כסף. 
אואזיס, הוקמה בתחילת שנות ה-90 והיא עשתה היסטוריה לאחר שבמשך 18 שנות פעילותה הלהקה הופיעה מול מיליוני מעריצים ומכרה למעלה מ-70 מיליון עותקים של אלבומיה.
במרכז ההרכב עמדו שני האחים לבית גלאגר: ליאם (51) הסולן ונואל (57) הגיטריסט וכותב השירים העיקרי. מתחילת הדרך היחסים בין שני האחים ידעו עליות ומורדות בשל נסיבות רבות והכל נגמר ב-2009 בעקבות ריב אכזרי לפני שעלו להופעה בצרפת. 

 האחים גלאגר גרסת 2024, קרדיט: צילום מסך מתוך X
מאז, שני האחים שהמשיכו להשמיץ אחד את השני, ניהלו קריירות סולו שלא זכו לאותה ההצלחה של להקת האם. במשך השנים פורסמו כמה ידיעות על ניסיונות לאחד את הלהקה מחדש, אך לפי מקור בתעשייה, נואל הודיע שהוא ישקול לחזור להופיע עם אחיו רק במידה ויקבל על כך סכומי כסף עצומים.
הפעם, נדמה שהוא קיבל את מה שהוא רוצה. על פי התחזיות האיחוד המסתמן (שיכלול 14 הופעות) עשוי להכניס להם עד 400 מיליון פאונד. מקורבים לשניים ציינו כי: "הם לא קברו את המשקעים ביניהם ונואל תמיד יהיה מלא חששות מהאפשרות לחזור ללהקה עם ליאם, כי הוא כל כך בלתי צפוי על הבמה ומחוצה לה. אין כאן באמת פיוס עמוק או קבורה של המשקעים, אלא מדובר בעסקה שמונעת בעיקר מהבטחה לרווח כספי עצום".
 
במרוצת השנים כל אחד מהשניים צבר הון עצמי מרשים כאשר לפי האתר Celebrity Net Worth (אשר מספק מידע על שווי מעורך של יוצרים וסלבס), נואל שווה כיום 70 מיליון דולר בזמן שאחיו הקטן ליאם שווה רק שמונה מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה