תרבות ופנאי

יעקפו את טיילור סוויפט? הלהקה המיתולוגית הכריזה על איחוד

להקת אואזיס הבריטית, הפכה להרכב המצליח ביותר בשנות ה-90, אך ב-2009 הכל נגמר בשל סכסוך מתוקשר בין שני שני האחים ליאם ונואל גלאגר שעמדו במרכז ההרכב. כעת, הלהקה הכריזה על איחוד במהלכו תקיים 14 הופעות שיכניסו לצמד האחים סכום של 50 מיליון פאונד
עידו מור | 
הופעה-אילוסטרציה (צילום freepik)
הלהקה הבריטית אואזיס, שהונהגה על ידי האחים ליאם ונואל גלאגר הפכה לתופעה המצליחה ביותר של שנות ה-90 כאשר היא שברה שיאים מבחינת הישגי מכירות והצלחה ברחבי העולם. 
כעת, כמעט 15 שנה לאחר ששני האחים הופיעו ביחד על אותה הבמה מסתמן שהלהקה צפויה להודיע על הופעות איחוד שיערכו באיצטדיון וומבלי שבלונדון. ביום שבת האחרון התפרסמו בכלי התקשורת בבריטניה דיווחים על כך ששני האחים שהיו בנתק מאז פירוק הלהקה ב-2009, התפייסו והם עומדים להכריז על שורה של הופעות. 
לפי שמועות נוספות, אואזיס נקבעו כהרכב המוביל בפסטיבל גלסטונברי 2025 לכבוד יום הולדת 30 שנה לאלבומם השני What's the Story) Morning Glory)? אשר הפך אותם לכוכבי-על בינלאומיים. בימים אלו אלבום הבכורה של הלהקה, Definitely Maybe, חוגג שלושים שנה לצאתו.
אואזיס, במהלך 18 שנות קיומה אואזיס מכרה למעלה מ-70 מיליון אלבומים ושברה שיאים של נוכחות בהופעותיה, כאשר ב-1996 היא הופיעה מול חצי מיליון בני אדם. למרות ההצלחה לאורך כל הדרך צמד האחים נהגו לריב ולהתווכח בניהם. נואל האח הבכור היה הגיטריסט וכותב השירים העיקרי של הלהקה, ועל כן הוא היה בעמדת כוח גדולה מזו של אחיו ליאם הזמר מה שייצר את עיקר החיכוכים בניהם. 
 
ב-2009, לאחר ריב אכזרי לפני הופעה בצרפת, נואל התייאש באופן סופי ולמחרת פרסם באתר הרשמי של הלהקה את המילים האלו: "בעצב מסוים ובהקלה גדולה אני מודיע לכם שעזבתי את אואזיס הלילה. פשוט לא יכולתי להמשיך לעבוד עם ליאם אפילו יום אחד נוסף".

האחים גלאגר בימים הטובים, קרדיט: צילום מסך מתוך X
אחרי הפירוק שני האחים פנו לקריירות סולו, תחילה נואל זכה להצלחה נאה למדי ולעומת זאת ליאם שהיה חבר בלהקה שהקים בשם Beady Eye, זכה להצלחה רק אחרי שהתחיל להוציא אלבומי סולו ב-2017.
כעת, הלהקה אישרה את האיחוד באופן רשמי. בעמודים שלה ושל חבריה ברשתות החברתיות פורסמה הודעת אישור על סיבוב ההופעות אשר יכלול 14 הופעות ברחבי בכמה מוקדים בבריטניה ואירלנד. עוד נאמר שמכירת הכרטיסים תחל ביום שבת הקרוב בשעה 23:00 (שעון ישראל). לפי הפרטים שנחשפו האחים גלאגר עומדים להרוויח מסיבוב האיחוד של אואזיס סכום כולל של 50 מיליון פאונד. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה