תקשורת ומדיה

אריאנה גרנדה מגזימה: מה כוכבת הפופ לוקחת לסיבוב ההופעות?

לא מתפשרת על איכות: שדרן הרדיו ואחד האנשים החזקים בתעשיית הפופ, אדם קמפ, נשאל על הרגלי המפורסמים וחשף פרט מעניין על הזמרת, שלא שוכחת לקחת איתה פריט ספציפי לכל הופעה
מערכת ice | 
אריאנה גרנדה (צילום יוטיוב/ אריאנה גרנדה)
עבור לא מעט אנשים, עשיית צרכים מחוץ לבית עלולה להיות חוויה פחות נעימה. בינינו, מי לא מעדיף את השירותים הביתיים שלו? מי שלקחה את זה צעד אחד קדימה היא הזמרת, אריאנה גרנדה, שמוכנה להרחיק לכת ולקחת את השירותים איתה לכל מקום, פשוטו כמשמעו. 
בנאום באירוע הפופ הענק בלונדון, Capital FM Summertime Ball, שחזר לראשונה מזה שלוש שנים, כוכב הרדיו הטיל רפש על שחקנים בעבר ובהווה. בין הופעות של אד שירן שפתח את ההופעה, ואמנים כמו מייבל, ג'ואל קורי והארי סטיילס שעלו גם הם לבמה מול אצטדיון וומבלי המלא, נשאל קמפ על הרגליהם השונים של ה'סלבס' בהופעות וסיפק תשובה מעניינת. 
"שמעתי שאריאנה גרנדה הייתה מביאה איתה מושב אסלה משלה כשהיא הופיעה", התוודתה קמפ. אריאנה גרנדה לכאורה לקחה הפסקה מעולם המוזיקה במהלך החודשים האחרונים, בהם נהנתה מחיי הנישואים עם דלטון גומז. הלכלוך של רומן קמפ על זמרים מפורסמים מגיע בזמן שכוכב ה-Capital FM מתכנן לצאת מאור הזרקורים בעצמו בשנים הקרובות.
זה מגיע לאחר שרומן חשף לאחרונה שהוא מתכנן לעזוב את תחנת הרדיו הפופולרית ואת עסקי הפופ בתוך חמש שנים לאחר שקיבל אבחנה מזעזעת להפרעה שנגרמה מלוח הזמנים העמוס שלו, כאשר אובחן עם דום נשימה בשינה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה