ויראלי

קורונה? אריאנה גראנדה תצא למסע הופעות – בפורטנייט

הזמרת הצעירה תהיה אחת מסדרה של אמנים שתופיע באופן וירטואלי במשחק הפופולארי. כמה כסף היא צפויה להרוויח על ההופעות האלו?
מערכת ice | 
פורטנייט (צילום יוטיוב)
מה אתם עושים בסוף השבוע הזה? אם אין לכם שום תוכניות (ובהתחשב בהתפרצות הקורונה הנוכחית, עדיף שלא יהיו לכם יותר מדי) – תוכלו ללכת להופעה של אחת הזמרות הפופולאריות בעולם בשנים האחרונות בלי לצאת מהבית.
בתחילת השבוע הודיעה חברת המשחקים Epic Games על סדרה של חמש הופעות וירטואליות שייערכו בסוף השבוע הזה במשחק הפופולארי ביותר שלה – Fortnite – בכיכובה של אריאנה גראנדה. ההופעות יתקיימו בזמן אמת – כלומר הזמרת תשיר בשידור חי על הבמה הווירטואלית שיפתח במשחק, ושחקנים יוכלו להתחבר ולצפות בהופעות מרחוק. ההופעות יתקיימו, לפי שעון ישראל, ב-01:00 ו-21:00 בשבת, ב-07:00 ו-17:00 ביום ראשון וב-01:00 ביום שני. החברה ממליצה למי שרוצה לצפות בהופעות להתחבר סביב שעה מראש, ולא ברגע האחרון, כדי שהשרתים לא יקרסו מעומס של הרגע האחרון.

מסע ההופעות הווירטואליות של גראנדה הוא אחד מסדרה של הופעות וירטואליות שמתקיימות בשנה וחצי האחרונות בתוך המשחק. בין המוזיקאים שהופיעו בו נמנים דיפלו שהופיע בהופעה הניסיונית הראשונה, deadmau5 שהופיע בהשקה הרשמית, ג'יי באלווין שהופיע בהאלווין, דיג'יי מארשמלו, שההופעה שלו גרפה רווחים של 10.7 מיליון דולר ממכירת טובין וירטואליים והראפר טראוויס סקוט, שההופעה שלו גרפה לא פחות מ-20 מיליון דולר. גראנדה מוכרת יותר מכל הקודמים, כך שההופעה שלה עשויה להכניס עשרות מיליוני דולרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה