ויראלי

זה הסכום המטורף שמכרה אריאנה גרנדה את הבית שלה

אחרי קצת יותר משנה שגרה בה, כוכבת הפופ אריאנה גרנדה מוכרת את ביתה שבלוס אנג'לס תמורת 14 מיליון דולר, היכן היא הולכת לגור? 
מערכת ice |  2
אריאנה גרנדה (צילום The Voice, יוטיוב)
המוטו לחיים של אריאנה גרנדה הוא אולי “I see it, I like it, I want it, I got it,”, אבל כשהיא מסיימת עם ה- "it", אותו פריט נזרק ישר לפח המיחזור.
כמעט שנה לאחר שקנתה באימפולסיביות בית חדש ענק בשכונת Bird Streets היקרה במיוחד בלוס אנג'לס, כוכבת הפופ העולמית מכרה מחדש את הנכס על צלע ההר תמורת 14 מיליון דולר בדיוק. גרנדה שילמה 13.7 מיליון דולר עבור הבית בקיץ 2020, ועדיין לא ברור מי הרוכש הנוכחי של הבית.

קרדיט: אתר GROOVEBD
מעריצי אריאנה גרנדה לא צריכים להיות מופתעים מכך שהיא תהיה במצב רוח למכור את האחוזה שנרכשה רק לאחרונה. מוקדם יותר השנה היא עברה לבית קטן יותר אך פרטי בהרבה במקום אחר באותו רחוב. 
באשר לביתה שזה עתה עזבה, הוא יושב בצורה בולטת על רכס בולט ונבנה בשנת 2018 על ידי קבוצת "וודברידג'". בתוך הבית ישנם ארבעה חדרי שינה ושבעה חדרי רחצה. מהרחוב, דלתות מתכת ענקיות שומרות על אטריום המוביל לכניסה קדמית מזכוכית.
בפנים יש אזורי מגורים מרווחים, עם קירות הממסגרים נופים של קו הרקיע של לוס אנג'לס והגבעות שמסביב. בקומת הפנטהאוז של הבית שוכנת סוויטה ראשית מפוארת המקיפה את כל הקומה, עם חדר רחצה מאבן וחדר הלבשה בסגנון בוטיק עם תאורה אחורית דרמטית. במפלס התחתון של הבית, בינתיים, יש מתקני עיסוי וסאונה, חדר כושר, ארון יינות, בר וקולנוע.
מכיוון שהבית הענק שוכן בשיפוע תלול, מה שחסר בו בעיקר היא חצר. עם זאת, הנכס כולל פטיו מרווח לאירוח באוויר הפתוח, יחד עם בריכת שחייה בצורת L המשקיפה על העמק שמתחת.
מלבד ביתה האחר ב-Bird Streets, גרנדה ובעלה המתווך דלטון גומז מחזיקים גם בית נופש בכפר מונטסיטו שעל חוף הים בקליפורניה. גרנדה רכשה את הנכס ההיסטורי הזה בשנה שעברה ממחליפת הבתים הסדרתית אלן דג'נרס.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אז זה אני עוד פעם
    אריאנה חווה חלום 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכן אני מאוד מופתע אבל ידעתי שזה יקרה אריאנה כפרה עלייך ? אבל זה די טיפשי לדעתי אבל שתעשה מה שבא לה
    סגור
  • 1.
    איזה כתבה שטותית
    ו? 10/2021/30
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אז מה המחיר לא אמרתם!
    סגור