נדל"ן ותשתיות

ילדי שנות ה-90 גדלו עליו: עכשיו הוא נמכר במיליוני דולרים

מי מאיתנו שגדל בשנות ה-90, ודאי זוכר את הבית הצר והמפורסם המופיע בפתיח של תוכנית הטלוויזיה הנוסטלגית "צער גידול בנות". כעת נודע כי הבית המפורסם יוצא למכירה, וזה הסכום המבוקש
מערכת ice |  1
אילוסטרציה AI
סדרת הטלוויזיה הקומית והנוסטלגית "צער גידול בנות" ליוותה חלק גדול מילדי שנות ה-90, שהיווה את עשור הכניסה של סדרות מסוג זה לישראל בכמויות גדולות. כולנו זוכרים את "אריזה משפחתית", "הנסיך המדליק מבל אייר" בכיכובו של וויל סמית', "הצלצול הגואל" ועוד שלל סדרות מצחיקות ומשעשעות.
הבית המפורסם בסן פרנסיסקו שבארצות הברית, המקום בו מתרחשת עלילת הסדרה, חקוק בזכרונם של מעריצי התוכנית. המבנה הגבוה, הלבן והצר שהופיע על המסך בפתיח התוכנית, כעת יוצא למכירה והסכום המבוקש הוא לא פחות מ-6.5 מיליון דולר. כך על פי אתר marketwatch.
כזכור, שתי כוכבות הסדרה, התאומות אולסן זכורות לנו מאחר ומי שצפה בתוכנית הרגיש כאילו הוא גדל במקביל אליהן. זאת מאחר ושתיהן התחילו את תפקידן בסדרה כבר מאז שהיו תינוקות, וככל שנמשכה הסדרה כך גדלו שתיהן יחד איתה. כמובן שהמשפט הקבוע של הדמות אותה שיחקו בסדרה ("כאילו דה") גם הוא חקוק למעריצי התוכנית.
בתים מסוג זה, שהיוו גם סט צילום לסדרה מצליחה נחשבים למבוקשים מאד בארצות הברית, בה התרבות ההוליוודית מושרשת עמוק בחברה האמריקנית, וזו אחת הסיבות לסכומים האדירים אותם מוכנים לשלם שם על פריטים שהשתתפו בסרטים או היו שייכים לכוכבים הגדולים.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סן פרנסיסקו לא כמו שהייתה בעבר (ל"ת)
    ענת 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור