בעולם

טיילור סוויפט מגיבה לביטול ההופעות באוסטריה: "תחושת פחד חדשה"

הזמרת הבינלאומית פרסמה פוסט המסכם את סיבוב ההופעות באירופה והסבירה מדוע חיכתה שבועיים עד שפרסמה את תגובתה לביטול המופעים בווינה
מערכת ice | 
טיילור סוויפט (צילום shutterstock, יוטיוב/ Taylor Swift)
טיילור סוויפט מגיבה לראשונה שבועיים לאחר ביטול הופעותיה באוסטריה.
בפוסט שהעלתה לאינסטגרם כתבה הזמרת כי המתינה בתגובתה לביטולים כי תכננה לסיים את סבב ההופעות באירופה, ורק לאחר מכן לסכם אותו עם תגובה משלה לביטולי ההופעות.
"ביטול ההופעות בווינה היה הרסני. הסיבה לביטולים מילאה אותי בתחושת פחד חדשה ובכמות אדירה של אשמה בגלל שאנשים רבים כל-כך תכננו להגיע להופעות האלה. אבל גם הייתי אסירת תודה לרשויות משום שבזכותן אנחנו מתאבלים על הופעות ולא על חיי אדם".
אפשר לשים לב לבחירת המילים הקפדנית של טיילור סוויפט בפרסום הפוסט, שכן היא לא מזכירה בדבריה מילה אחת על דאעש או על כך שמדובר היה בניסיון לפיגועי טרור שהיו עלולים להסתיים במותם של אלפים אם לא עשרות אלפי בני אדם.
בהמשך הפוסט כתבה סוויפט: "תנו לי להיות ברורה - אני לא מתכוונת לדבר על משהו בפומבי אם אני חושבת שזה עלול לעורר את אלה שרוצים לפגוע במעריצים שמגיעים להופעות שלי".
 
משטרת אוסטריה הכריזה לפני שבועיים שהצליחה לסכל פיגוע באחת מהופעותיה של טיילור סויפט בווינה. על פי הפרטים, נעצרו שלושה צעירים, אשר מזדהים עם האידיאולוגיה של דאע"ש. זמן קצר לאחר האירוע החריג, הוחלט לבטל את כל שלושת ההופעות המתוכננות של סוויפט, מה שהוביל לאכזבה גדולה בקרב 170 אלף מעריצים, למרות שהובטח להם החזר כספי.
הצהרה קאנצלר אוסטריה ושורה של פרסומים בעיתונות המקומית חשפו שמניעת הפיגוע, התרחשה בזכות שיתוף פעולה של המשטרה המקומית עם "ארגוני ביון ממדינות זרות". מרבית הדיווחים טענו שהמודיעין האמריקאי היה הסייען המרכזי בפרשה הנ"ל, אך ככול הנראה שהיו גורמים נוספים נמסר כי ההצלחה במניעתו הייתי בעזרת "ארגוני ביון ממדינות זרות". על אף שישנם מקורות המציינים את המודיעין האמריקני כסייען המרכזי, ייתכן שהיו עוד שחקנים בעלי ניסיון שפעלו בזירה.
אחד השמות הבולטים שעלתה האפשרות שסייעו לרשויות באוסטריה למנוע את הפיגוע הוא ארגון הביון הישראלי המוסד. על פי נתונים שפורסמו בערוץ 12, המוסד סייע במניעת של עשרות פיגועים של דאע"ש במדינות ברחבי הגלובוס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה