כסף וצרכנות

קומבינת ההטבות של אל על: מתחמקת משדרוג הלקוחות?

נוסעים ממעמד יוקרה חושפים כיצד החברה הרווחית ביותר בתולדותיה מסרבת להעניק הטבות שדרוג, תוך דרישה לתשלום נוסף עבור שירותים שאמורים להיות לכאורה חינם לנוסעים אלו. וגם: נשקלת תביעה ייצוגית. באל על לא הגיבו

מני הרץ |  53
מטוס אל על (צילום פלאש 90)
חברת אל על הרוויחה רווח נקי בשנה האחרונה כ-2 מיליארד שקל, מה שלא הרוויחה מעולם בשנה, אולם אם חשבתם שהחברה תעריך את נוסעיה, בטח אלו הנאמנים? מסתבר שלכאורה זה לא בהכרח מה שקורה.
מעדויות של שורת נוסעים במעמדי היוקרה של אל על, אלו שמעניקים למעשה את מרבית הרווח לחברת התעופה, עולה שבחברה מוצאים את כל הדרכים לכאורה למנוע את ההטבות המגיעות לחברי מעמד היוקרה ובהם גם חברי טופ פלטינום – מעמד אליו ניתן להגיע בטיסות בממוצע של פעמיים בחודש לפחות. (הקליקו לכתבה נרחבת על הטבות המועדון והרווחים האדירים של אל על כתוצאה מנאמנות חברי המועדון)
מעדויות של חברים במעמד טופ פלטינה, אל על לא מעניקה את ההטבות המובטחות לנוסעיה, לכאורה בניגוד לתקנון.

דור, טס כ-10 פעמים בשנה לארה"ב. בשנה וחצי האחרונות ביצע 430 ימי מילואים, ולמרות זאת הצליח לטוס פעמים רבות לצרכי עבודתו, והוא מעיד על כך שבטיסתו חזרה מבוסטון לאחרונה, הוא, כנוסע טופ פלטינום נרשם להטבת אקסטרה, שהינה הטבה קצובה ללקוחות היוקרה, במסגרתה ישנה אפשרות לשדרג את הטיסה לעסקים או לפרימיום. "נרשמתי מראש להטבת Extra (שפעם אחת בכל חיי הצלחתי לנצל, לפני 3 שנים)". לדבריו  שעה וחצי לפני ההמראה – נכנס לאתר, רואה שיש מקומות גם בפרימיום וגם בביזנס. שואל בדלפק – "מה עם השדרוג שלי?" שואלים – "רוצה לשבת בפרימיום?" ברור שכן. "מצוין, זה יהיה 500 דולר."
מה?!? אני מבהיר שיש לי את ההטבה. ופתאום – "אה… אתה רביעי בתור, תחכה. אנחנו עדיין מנסים למכור שדרוגים."
כשלא הסכמתי – התחילו קומבינות: אולי תשדרג לביזנס ב-1000 דולר, אולי נזיז נוסעים, אולי… אולי פשוט תשלם.  הטיסה סגורה. יש מקום. יש הטבה. אבל הדרך היחידה לקבל את מה שמגיע – היא לשלוף אשראי. אמרתי - אולי טעות. אולי זה רק צוות הקרקע. עליתי למטוס, ביקשתי מהדייל לבדוק.  אמר שאין מקום. ניסיתי להאמין לו.  ובאמת אחרי ההמראה – חוזר אלי: "בעצם יש מקום אחד בפרימיום." שמחתי לרגע. ישר הגיע – "זה יהיה 500 דולר או 75,000 נקודות." שאלתי – ומה עם Extra? “אקסטרא זה רק אם יש מקום על הקרקע. באוויר זה רק בתשלום.." אבל… היה מקום.  ״לא, זה לא רלוונטי. אקסטרה זה רק אם יש מקום על הקרקע״. אבל היה מקום.. ואז חשבתי שאולי זאת באמת טעות תמימה.  דיברתי עם מוקד פלטינה בטלפון. ניחוש מה קרה? כן… הופניתי לכתוב מייל לשירות לקוחות. אז פניתי לשירות הלקוחות. מה קיבלתי? הלם - ״שדרוג אשר הצוות מציע טרם הטיסה או בטיסה עצמה הינו מוצר שונה לחלוטין משדרוג אשר מוצע לנוסעי היוקרה כשדרוג אקסטרא״. ואז הגדילו ועשו, ושלחו אותי בזלזול לאתר כדי לראות את המדיניות.  כמובן, מה כתוב שם? ״אם יש מקום פנוי, הרווחתם! את השדרוג תקבלו בשער העלייה למטוס".

טרקלין המלך דוד. צילום: אל על 
ומסכם דור: "אז היה מקום פנוי, לא קיבלתי אותו בשער העלייה למטוס, ומי שניסה להרוויח היו אל על שחיפשו דרך להוציא ממני עוד $500 במקום לכבד את הטבות המעמד שהם טענו שאקבל בתמורה להתמדה איתם. חשבתי שאולי יש ערך לנאמנות, גם אם היא "נכפתה". חשבתי שאולי יראו אותי. יעריכו.
נוסע נוסף העיד על התופעה: "בקטנה, עשו לי את אותו טריק לפני יומיים, שאם את רוצה את המקום הפנוי בביזנס אז תשלמי, למרות שהייתי על בקשת הטבת אקסטרא כבר מספר ימים לפני הטיסה, והיה ברור שיש מקום".
ערן, העיד אף הוא על חוויה דומה. "בדיוק מה שקרה לי אתמול בחזור מלונדון".
ו' נוסע שהינו במעמד טופ פלטינום – המעמד הגבוה ביותר אומר: "מה שקורה באל על בשנתיים האחרונות הוא חרפה" והוא מסביר כי הוא בודק אפשרות לתביעה ייצוגית בנדון. "אקסטרה היא הטבה וירטואלית" הוא אומר ומציין כי זה קורה בין היתר "גם עקב הסכמי הטייסים ועוד ועדים כל ילד של קברניט / פרסר שקנה כרטיס אפילו ב 90% הנחה .. ישודרג לפניך".
עוד הוא אומר: "במרבית החברות האחרות יש מדיניות שדרוג שקופה וכך גם עלות שדרוג בנקודות. הכל ידוע בלי קומבינה ובלי בני משפחה שמקבלים עדיפות על לקוחות".
אלדד אף הוא חבר במעמד יוקרה וגם הוא מעיד דברים דומים. "בשתי טיסות לארה"ב בחודש האחרון סיפור דומה. שהתעניינתי בדלפק אלעל בלאונג קינג דויד איך אפשר לנצל את הטבות האקסטרה נפלטה לדיילת הקרקע התשובה האמיתית; "מה לא ידעת? שדרוג באקסטרה תוכל לקבל רק ללרנקה או אתונה". עצוב מאד שזו באמת הטבה וירטואלית וישראבלוף אמיתי. בחברות אחרות אני מקבל שדרוג בוואוצר מייד אחרי קניית הכרטיס, אותו אני קונה רק שאני יודע שיש שדרוג מובטח. בסופו של יום כולנו נצביע ברגליים ברגע שהמונופול יסתיים בתקווה בקרוב".
אבל מסתבר שבאל על לא יודעים שובע, ומבקשים ככל הנראה למקסם את הרווחים עד למקסימום האפשרי. כי למה לאפשר הטבות כאשר אפשר לא להעניק אותם?
חרף פנייתנו מדוברות אל על לא נמסרה תגובה.
תגובות לכתבה(53):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 51.
    שערורייה
    נחום 03/2025/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון ומדוייק וכששואלים אותם למה הפסיקו שידרוגים בתקופה האחרונה הם עונים שישנם קיטריונים שקופים לשידרוג. בדקתי לעומק הקריטריון היחידי הוא מקום פנוי!! מעוניין מאוד להצטרף לתביכה ייצוגית.
    סגור
  • 50.
    Ty
    Bbb 03/2025/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה!!!
    סגור
  • 49.
    Ty
    Bbb 03/2025/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה שחצנית החזירות של אל על היא מעל ומעבר שידרגנו טיסה למחלקת עסקים שילמנו המון כסף ומה מסתבר??? מי שמשדרג ומשלם המון כסף, לא מגיע לו להיכנס לטרקלין... קולטים? אתה משלם אלפי שקלים לטיסה והחברה מתקמצנת על כמה עשרות שקלים שתנצל בטרקלין... ככה לא מתנהגים... ממש נעלבנו... לא מכובד...
    סגור
  • 48.
    Ty (ל"ת)
    Bbb 03/2025/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 47.
    אלעל
    השגריר 03/2025/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להפסיק לטוס אלעל עושקים אותנו חזירות ממש
    סגור
  • טען עוד
  • 46.
    נכון ומדויק, מעצבן ומיותר!!
    יריב מתל אביב 03/2025/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בסטטוס פלטיניום, כבר מספר חודשים שכל ניסיון שלי להשתדרג נדחה, בעוד שמוכרים מושבי ביזנס אחרי שנועלים דלתות.. בפעם האחרונה לפני כחודש מפרנקפורט לתא שאלתי את הכלכל והיא אמרה לי בדיוק את אותה התשובה - קרקע זה קרקע ושידרו באוויר זה עניין אחר לגמרי.. ממש אחר לגמרי.. אלעל הופכת ללופטהנזה כשנסגרות הדלתות?! פשוט בטלו את ההטבה הזו לגמרי! זה מיותר ומעצבן מאוד
    סגור
  • 45.
    שדרוג
    איקה 03/2025/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלעל,חזירות זו תכונה לא נחמדה.
    סגור
  • 44.
    מול עיני הקומבינה מתרחשת
    נטע 03/2025/23
    הגב לתגובה זו
    10 0
    אני ממש עכשיו יושב בטיסת אלעל 314 מלוטון לתל אביב שני מושבים פנויים בשטרה 21 נמכרו כרגע מול עיני לנוסע ששילם 50 דולר ונוסע שישב לישי ב21 שילם ועבר למושב במחלקת עסקים כמטבן שנרשמתי מראש לשדרוג אקסטרה כמטבן שהזכרתי בצק אין שאם יש מקום ב 21 שיכניסו אותי כמטבן שלפני 5 דק שאלתי את הדייל הראשי עם העסקים מלא והוא אמר שמלא אני גולד בדרך לפלטיניום פשוט קומבינה אמיתית.
    סגור
  • 43.
    כמה מחברי מעמד היוקרה
    אבג 03/2025/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה מאותם חברי מעמד ״היוקרה״ באמת שילמו אי פעם על כרטיס? או שכל הטיסות הן מטעם ועל חשבון המעסיק?
    סגור
  • 42.
    חברה רמאית
    תומר 03/2025/23
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כל מילה מדוייקת 0 שדרוגי אקסטרא גם שיש מקומות פנויים!!!!
    סגור
  • 41.
    אל על פשוט חברה גרועה
    נאור 03/2025/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    היה לי 64 אלף נקודות ביום בהיר החליטו למחוק הכל בלי לשלוח שום אסמס ליידע אותי שעובר להם התוקף שהתקשרתי אמרו לי אין אפשרות להחזיר חוצפנים
    סגור
  • 40.
    גם לי
    נטע 03/2025/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קרה גם לי בהיתרו לא אישרו לי שדרוג אקסטרה אף שהייתי רשום בסוף מנהלת התחנה שידרגה אותי מבלי להורעד לי זכאויות נציגי היוקרה בטלפון אמרו שאין אפשרות להשתדרג אם לא נרשמתה. אבל הייתי רשום ויש לי גם ציחום מסך מהאפליקציה זה לא עזר...
    סגור
  • 39.
    גם לי קאה אחד על טחד אותו הדבר
    מיכל שיטרית 03/2025/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא רק שהבטיחו בצק אין שאקבל שידרוג בשערמי שהיחתה בשער בכלל לא ידיה על כך. לא רק זאת ועוד כשיש איחוד טיסות אל על נותנת עדיפות לשידרוגים של הטיסה של החברה השניה והכל הבחירות שלנו כלקוחות יוקאה מתבטלים. הלוואי שתיהיה תביעה יצוגית
    סגור
  • 38.
    קרה גם לנו
    Li 03/2025/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני ובן זוגי טסים הרבה חברים זהב ופלטינום כתבנו להם על הסיפור מספר פעמים ונופנפו אותנו אני בעד תביעה ייצוגית
    סגור
  • 37.
    חברה גרועה ולא נאמנה ללקוחותיה
    בני זלדיס 03/2025/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאז ה 7/10 חברת אלעל הוכיחה לכולנו, שציונות ו "הכי בבית בעולם" נמדדת אך ורק בשורת הרווח במאזן.זו התרבות שהבעלים החרדי שבכלל לא גר בארץ והמנכ"לית החמדנית היתוו לחברה. זו ממש לא חברה לאומית. לא בערכים של ציונות,לא בהתחשבות בלקוחות השבויים שלה כשרק החברות הישראליות טסו,לא בנאמנות ללקוחות מתמידים.כבר מזמן שהחברה הבינונית הזו היא האופציה האחרונה שלי כשאני מזמין טיסה. תנו להם בראש במה שכואב להם באמת. בכיס
    סגור
  • 36.
    אל על
    לנבסס 03/2025/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כול העולם לא מאמין לאל על הם חיים על חשבון העם ולא בזכות עצמם אוהבים לספר סיפורים בעולם לא טיפשיים אל על תפשוט את הרגל
    סגור
  • 35.
    יש בסיס לידיעה
    רוני 03/2025/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדוק ולפי יודעי דבר את המושבים הפנויים מעניקים לעובדי אל על ומקורבים . כל נושא אל על שערורייה תמיכה מכספי ציבור ומחירים מופקעים לטיסות
    סגור
  • 34.
    למה חייבים ללמוד בדרך הקשה?
    אריה 03/2025/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ב- 2006 התחלתי לטוס במחלקה ראשונה. לפני שבחרתי עם איזו חברה לטוס,עשיתי סקר שוק ואל-על הייתה מתגמלת נמוך יחסית לחברות אחרות. מובן שבחרתי חברות אחרות. כבר 19 שנה אלעל לא רואה כסף על הטיסות שלי ובלשון המעטה,זה לא קצת כסף... חשבתי שאל-על ישתנו ויהיו יותר הוגנים ,הגונים וצנועים. אבל הדג תמיד מסריח מהראש... איך קוראים לגב' שם למעלה??
    סגור
  • 33.
    גם לי זה קרה
    רמי אפרשטיין 03/2025/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שילמתי על פרימיום וכשהגעתי "אנחנו נאלצים לשנמך אותך לתיירים". כשאמתי שילמתי על פרימיום התחילו להגיד כן אבל אין מקום. בקיצור לא הסכמתי להמשיך עד שקיבלתי את מה שילמתי עליו. מדינת קומבינות ופשע.
    סגור
  • 32.
    כן לתביעה ייצוגית!
    און 03/2025/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קרה לי בדיוק אותו הדבר בטיסה לבנגקוק! ממש חוצפה של אלעל.. ! פעם הבאה תעשו קומבינה עליהם, תשאלו אם יש מקום במחלקה ראשונה ואם כן פשוט תעלו אחרונים למטוס וככה לא יהיה להם תירוץ
    סגור
  • 31.
    הכי בבית בעולם עם התחמנות הישראלית
    נוסע קבוע 03/2025/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ברגע שאפשר לעבור לחברה נורמלית אני כמובן אעבור ולעולם לא אחזור. גם לי קרה ככה בדיוק ותמיד תחושה שעושים לך טובה לעומת חברות אחרות עם תודעת שירות.
    סגור
  • 30.
    אני פלטינום שנים
    יונתן 03/2025/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שנים שאני נוסע מתמיד גם כשלא היה חייב . מעולם לא הצלחתי לקבל את האקסטרה שלהם התעלמתי מזה פשוט. בשניה שכל חברות התעופה יחזרו הרוב הדומם יגיד שלום יפה לאל על הם לא מעריכים את הנאמנות שלנו כלקוחות. מעדיף את האמירויות והאמריקאיות לפחות שם יש שקיפות לנקודות ולשדרוגים יש ערך אל על מסונוורים מהמצב הפוליטי ופשוט מתעלמים מאיתנו כל כלב מגיע יומו...
    סגור
  • 29.
    תמיד ימצאו תלונות
    אחד ש 03/2025/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאשר לא מצליחים לפגוע בדלל הרווחים מתחילים למצוא תלונטת אחרות...הספורט הלאומי זה לנגח את אלעל..במקום להיכנס בבנקים רשתות השיווק היבואנים והממשלה שנותנת להם גב..יותר קל :-(
    סגור
  • 28.
    אותי ניסו לשנמך מהפרימיום כאשר היה לי כרטיס עם מושש
    דוד 03/2025/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניסו להוריד אותי למחלקה רגילה בדלפק לפני הטיסה קניתי כרטיס חודשים לפני ב פרימיום טענו שיש אוברבוקינג כמובן לא הסכמתי והדיילת קרקע התקפלה שיטת מצליח , נוכלים
    סגור
  • 27.
    לגמרי נכון מה שכתוב בכתבה
    א.ת 03/2025/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    צריך ,פשוט להפסיק לטוס איתם אני גם חבר מועדון, מעולם לא זכיתי בהטבה,תמיד תרוץ כזה או אחר,התחלתי למצוא חלופות ושידחפו את המועדון שלהם
    סגור
  • 26.
    טסתי עם אבא שלי לפני שנה לאיטליה
    נוסע מטריד 03/2025/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני קניתי כרטיס בנקודות ואת הכרטיס שלו גם בנקודות בתור כרטיס בונוס. בצקאין נתנו לנו כרטיס עליה אבל בלי מושב ואמרו שנקבל מושב בשער. בעליה למטוס אמרו לנו שמאחר והטיסה מלאה, שודרגנו למחלקת עסקים. אז בגדול טסנו שנינו בביזנס בחינם.
    סגור
  • 25.
    ישראבלוף. גועל נפש. (ל"ת)
    גיא 03/2025/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 24.
    לא שדרוגים ולא טעים
    לקוחה מאוכזבת 03/2025/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אני מעולם לא קבלתי את הטבת האקסטרה. זה תרגיל מאוד לא יפה של אל על ואני בעצמי במעמד פלטינום. כתבתי להם ושום דבר לא עזר. ואם כבר מדברים על אל על, האוכל ירד כל כך ברמה. התפריט של אסף גרניט לא מוסיף לו כבוד. לדעתי בכל אופן. קבלתי חיזוק גם מהדיילת עצמה שאמרה שהוא בעצמו לא אוכל בטיסות???????….וזה עוד כשטסתי בעסקים ( בתשלום…לא בשדרוג שלא קורה).
    סגור
  • 23.
    גם המכרז זה לא הכי
    פלטינום 03/2025/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הגשתי בקשה לשדרוגבצק אין אמרו לי שההצעה לא התקבלה ואין מקומות בטיסה. כשעליתי למטוס היה מקום ושילמתי 300 דולר במקום 150. בושה. דמוקרטיה. אולי שכחתי עוד סיסמאות..
    סגור
  • 22.
    לא לעולם חוסן - יהיו גם תקופות רעות
    ישראלי 03/2025/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אלעל עובדת קשה להגיע למעמד פלטינה במועדון של חברות שנואות הציבור.
    סגור
  • 21.
    היה לי אותו דבר בדיוק
    ישראל 03/2025/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היה לי אותו דבר בדיוק, טיסה לניו יורק, התעצבנתי, ובסוף הושיבו בחינם
    סגור
  • 20.
    שודדים
    גוטמן 03/2025/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    להחרים אותם
    סגור
  • 19.
    אני שנים כבר לא טורח אפילו להגיש בקשת אקסטרה
    טל 03/2025/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש סיכוי גבוה יותר לזכות בלוטו.
    סגור
  • 18.
    זה לא שאצל חברות זרות הכל תקין
    זרזירובסקי 03/2025/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חזרתי מארה"ב בחברה אמריקאית. רכשתי כרטיס לפרמיום והתבררלי רק במטוס שאני יושב במחלקת תיירים. לקח זמן ולחץ של סוכנות כרטיסים (כי התעלמו מפניותי הישירות) כדי לקבל את הפרש התשלום. ועל איכות השירות לא אכתוב. אז לבחור חברה חליפית זה חשוב אבל להחליף לחברה איכותית.
    סגור
  • 17.
    נכון מאוד!!! גם אני מנסה אקסטרה ואף פעם אין להם
    אסתי 03/2025/23
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ממלמלים לך כמה מילים על הקרקע שאם יהיה פנוי ובתכלס כלום נאדה! חברה ישראלית תימנית ונוכלת! ביום שהחברות הזרות יחזרו נכניס לה אצבע בעיניים.
    סגור
  • 16.
    גם במחלקות רגילות הם משחקים עם הלקוחות
    הנוסע המתמיד 03/2025/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם במחלקות רגילות שהזמנתם מושב מראש, פתאום אתה מגלה שהזיזו ושינו ואם אתה רוצה להחזיר...אומרים לך יש מקום בפרימיום בתשלום אם תהיה תביעה ייצוגית, אשמח להצטרף, יש לי התכתבויות בלי סוף איתם
    סגור
  • 15.
    אל על זאת חברה פרטית של חרדים מברוקלין. הבנתם? (ל"ת)
    מומחה לסתימות 03/2025/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    רק תביעה ייצוגית ויפה שעה אחת קודם
    שמי 03/2025/23
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לברר בהזדמנות הזאת האם חרדים מלמים עבור כרטיסים באל על כמו חילוניים. מה הקומבינות לחרדים המחירים הכרטיסים?
    סגור
  • גועל
    פתחי 03/2025/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חרדים. טסים חינם אם טיפשות הייתה כואבת; היית צורח כל הלילה
    סגור
  • 13.
    5 שנים אני מנסה לקבל אקסטרה, מעולם לא זכיתי (ל"ת)
    דוד 03/2025/23
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • שדרוג
    מוטי 03/2025/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    קיבלתי מס פעמים אקסטרא ללונדון...
    סגור
  • 12.
    להוריד ציפיות לגמרי מאל על. אין שדרוגים, הכל תחמנים ומנ (ל"ת)
    אבי 03/2025/23
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • 11.
    אין חדש באלעל. תחמונים ומניפולציות פתטיות
    חמי 03/2025/23
    הגב לתגובה זו
    10 0
    זה האופי של חברת אל על. מעולם לא השתנה. גם כשהמטוס ב-turbulance רציני ובכריזה נותנים הוראה לחגור חגורות לשבת , קבוצות של חרדים עומדות ומתפללות בדבקות באמצע המטוס והדיילות שותקות. אכן, בטיחות הנוסעים הינה מעל לכל....חברת תעופה שמתנהלת בפרימיטיביות...וקומבינות
    סגור
  • 10.
    אקסטרא זה בלוף אני כבר מראש מגיש מכרז
    מיק 03/2025/23
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מעולם לא קיבלתי אקסטרא, גם שהיה מלא מקומות במטוס ולפני המלחמה ואפילו לפני הקורונה
    סגור
  • 9.
    מחלקת יוקרה...
    איתי 03/2025/23
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אני טס הרבה שנים באל על , טרנס אטלנטיות ביזניס ולאירופה בפרימיום , תמיד הייתי לקוח זהב , בחודשים הראשונים של המלחמה לא טסתי , בן בצבא וגם רציתי להיות בארץ, תוך זמן קצר הורידו אותי למעמד כסף שתכלס לא מקנה לך דבר, בשנה האחרונה טסתי ארבע פעמים לבריטניה במסגרת עסקים שלוש פעמים פרימיום ולפני שבועיים החלטתי לטוס אקונומי, החברה הזאת לא תראה ממני שקל נוסף, הטיסות הבאות שלי לא יהיו עם אל על.
    סגור
  • 8.
    זו הבעיה שלכם
    משה 03/2025/23
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הפסקתי לטוס עם אל על לפני 25 שנה. בגלל היחס ללקוח במעמד פלטינה. עצוב אבל הם ילמדו רק דרך הכיס.
    סגור
  • 7.
    חברה פח. (ל"ת)
    ש.ג 03/2025/23
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 6.
    אלעל הכי לא טוב בבית. כבר שנים אם יש לי ברירה אחרת לא א
    יהודה 03/2025/23
    הגב לתגובה זו
    7 0
    למה אתה מופתע? חברה נצלנית בבעלות חארדית. תלמד את הלקח וטוב עם חברה אחרת. מנסיון אישי שלי כשאתה צריך אותם הם לא שם.
    סגור
  • 5.
    הטבות אקסטרא
    יוסי 03/2025/23
    הגב לתגובה זו
    9 0
    מסכים עם כל מילה בתור נוסע במעמד גולד , כל פעם שאני טס , לא יוצא לי לקבל את ההטבה. בושה שככה מתנהגים
    סגור
  • 4.
    מדויק ולא חדש
    דור 03/2025/23
    הגב לתגובה זו
    12 0
    מדויק. פתחתי תלונה בנושא ואחא כמובן הכחישו . בושה!
    סגור
  • 3.
    הם גם מבטלים טיסות מבלי לשלם פיצויים הקבועים בחוק
    מיכאל 03/2025/23
    הגב לתגובה זו
    11 0
    זוכרים כשנגמרה הקורונה ב2022? החוק(הוראת השעה) שפטר אותם מפיצויים פג תוקף ביולי 2021.. הם המשיכו לבטל טיסות ברגע האחרון גם בפברואר 2022 וגם בינואר, ביטלו לנו 2 טיסות על 7 כרטיסים ולא שילמו פיצויים.
    סגור
  • 2.
    הזוי שהם מתנהגים כך ללקוחות זלהם
    גלעד 03/2025/23
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אני חבר מועדון גולד כמה שנים טובות. לי קרה מקרה לפני 3 חודשים טסתי לתאילנד וכמובן נרשמתי לשידרוג בכסף שמתי 450 דולר לביזנס בהלוך ו500 דולר בחזור. כמובן שבהלוך אמרו שאין מקום כי הטיסה מלאה. בחזור דיברתי עם הנציגה הישראלית בשדה בתאילנד והיא אמרה לי מפורשות יש לי מקום בביזנס. ב500 דולר אתה לא תקבל את השידרוג אם אתה רוצה תעלה ל750 דולר. אמרתי לה בשביל מה המכרז? היא אומרת לי בסכום כזה לא תזכה. וזה מה שהיה. הדבר הפלא שכשהגעתי לארץ ראיתי שחייבו אותי 450$ על שידרוג ואחרי זה ביטלו את החיוב. וזה היה בשידרוג שמהארץ לתאילנד כשאמרו לי שאין מקום בכלל. מוזר מאוד. אבל צריך לשים לב גם עכשיו הם מריעים לנו את כל המסלולים ומקשים עלינו להישאר חברים ברמות הגבוהות. כל הזמן הם מורידים הטבות או מקשים עלינו לקבל אותם. הבעיה הגדולה זה שאל על מכרה את המועדון לגוף חיצוני וכנראה בגלל זה היא משחקת בנו. כי היא כבר לא מרוויחה מזה כמו מלפני העברת בעלות של המועדון.
    סגור
  • 1.
    זה כל כך נכון. כבר שנים ככה
    ישראל 03/2025/23
    הגב לתגובה זו
    15 0
    פעם זה היה אחרת לגמרי.
    סגור
ניתן להשתמש בחצי המקלדת בכדי לנווט בין כפתורי הרכיב
",e=e.removeChild(e.firstChild)):"string"==typeof o.is?e=l.createElement(a,{is:o.is}):(e=l.createElement(a),"select"===a&&(l=e,o.multiple?l.multiple=!0:o.size&&(l.size=o.size))):e=l.createElementNS(e,a),e[Ni]=t,e[Pi]=o,Pl(e,t,!1,!1),t.stateNode=e,l=Ae(a,o),a){case"iframe":case"object":case"embed":Te("load",e),u=o;break;case"video":case"audio":for(u=0;u<$a.length;u++)Te($a[u],e);u=o;break;case"source":Te("error",e),u=o;break;case"img":case"image":case"link":Te("error",e),Te("load",e),u=o;break;case"form":Te("reset",e),Te("submit",e),u=o;break;case"details":Te("toggle",e),u=o;break;case"input":A(e,o),u=M(e,o),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;case"option":u=B(e,o);break;case"select":e._wrapperState={wasMultiple:!!o.multiple},u=Uo({},o,{value:void 0}),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;case"textarea":V(e,o),u=H(e,o),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;default:u=o}Me(a,u);var s=u;for(i in s)if(s.hasOwnProperty(i)){var c=s[i];"style"===i?ze(e,c):"dangerouslySetInnerHTML"===i?(c=c?c.__html:void 0,null!=c&&Aa(e,c)):"children"===i?"string"==typeof c?("textarea"!==a||""!==c)&&X(e,c):"number"==typeof c&&X(e,""+c):"suppressContentEditableWarning"!==i&&"suppressHydrationWarning"!==i&&"autoFocus"!==i&&(ea.hasOwnProperty(i)?null!=c&&Ie(n,i):null!=c&&x(e,i,c,l))}switch(a){case"input":L(e),j(e,o,!1);break;case"textarea":L(e),$(e);break;case"option":null!=o.value&&e.setAttribute("value",""+P(o.value));break;case"select":e.multiple=!!o.multiple,n=o.value,null!=n?q(e,!!o.multiple,n,!1):null!=o.defaultValue&&q(e,!!o.multiple,o.defaultValue,!0);break;default:"function"==typeof u.onClick&&(e.onclick=Fe)}Ve(a,o)&&(t.effectTag|=4)}null!==t.ref&&(t.effectTag|=128)}return null;case 6:if(e&&null!=t.stateNode)Ll(e,t,e.memoizedProps,o);else{if("string"!=typeof o&&null===t.stateNode)throw Error(r(166));n=yn(yu.current),yn(bu.current),Jn(t)?(n=t.stateNode,o=t.memoizedProps,n[Ni]=t,n.nodeValue!==o&&(t.effectTag|=4)):(n=(9===n.nodeType?n:n.ownerDocument).createTextNode(o),n[Ni]=t,t.stateNode=n)}return null;case 13:return zt(vu),o=t.memoizedState,0!==(64&t.effectTag)?(t.expirationTime=n,t):(n=null!==o,o=!1,null===e?void 0!==t.memoizedProps.fallback&&Jn(t):(a=e.memoizedState,o=null!==a,n||null===a||(a=e.child.sibling,null!==a&&(i=t.firstEffect,null!==i?(t.firstEffect=a,a.nextEffect=i):(t.firstEffect=t.lastEffect=a,a.nextEffect=null),a.effectTag=8))),n&&!o&&0!==(2&t.mode)&&(null===e&&!0!==t.memoizedProps.unstable_avoidThisFallback||0!==(1&vu.current)?rs===Qu&&(rs=Yu):(rs!==Qu&&rs!==Yu||(rs=Gu),0!==us&&null!==es&&(To(es,ns),Co(es,us)))),(n||o)&&(t.effectTag|=4),null);case 4:return wn(),Ol(t),null;case 10:return Zt(t),null;case 17:return It(t.type)&&Ft(),null;case 19:if(zt(vu),o=t.memoizedState,null===o)return null;if(a=0!==(64&t.effectTag),i=o.rendering,null===i){if(a)mr(o,!1);else if(rs!==Qu||null!==e&&0!==(64&e.effectTag))for(i=t.child;null!==i;){if(e=_n(i),null!==e){for(t.effectTag|=64,mr(o,!1),a=e.updateQueue,null!==a&&(t.updateQueue=a,t.effectTag|=4),null===o.lastEffect&&(t.firstEffect=null),t.lastEffect=o.lastEffect,o=t.child;null!==o;)a=o,i=n,a.effectTag&=2,a.nextEffect=null,a.firstEffect=null,a.lastEffect=null,e=a.alternate,null===e?(a.childExpirationTime=0,a.expirationTime=i,a.child=null,a.memoizedProps=null,a.memoizedState=null,a.updateQueue=null,a.dependencies=null):(a.childExpirationTime=e.childExpirationTime,a.expirationTime=e.expirationTime,a.child=e.child,a.memoizedProps=e.memoizedProps,a.memoizedState=e.memoizedState,a.updateQueue=e.updateQueue,i=e.dependencies,a.dependencies=null===i?null:{expirationTime:i.expirationTime,firstContext:i.firstContext,responders:i.responders}),o=o.sibling;return Mt(vu,1&vu.current|2),t.child}i=i.sibling}}else{if(!a)if(e=_n(i),null!==e){if(t.effectTag|=64,a=!0,n=e.updateQueue,null!==n&&(t.updateQueue=n,t.effectTag|=4),mr(o,!0),null===o.tail&&"hidden"===o.tailMode&&!i.alternate)return t=t.lastEffect=o.lastEffect,null!==t&&(t.nextEffect=null),null}else 2*ru()-o.renderingStartTime>o.tailExpiration&&1t)&&vs.set(e,t)))}}function Ur(e,t){e.expirationTimee?n:e,2>=e&&t!==e?0:e}function qr(e){if(0!==e.lastExpiredTime)e.callbackExpirationTime=1073741823,e.callbackPriority=99,e.callbackNode=$t(Vr.bind(null,e));else{var t=Br(e),n=e.callbackNode;if(0===t)null!==n&&(e.callbackNode=null,e.callbackExpirationTime=0,e.callbackPriority=90);else{var r=Fr();if(1073741823===t?r=99:1===t||2===t?r=95:(r=10*(1073741821-t)-10*(1073741821-r),r=0>=r?99:250>=r?98:5250>=r?97:95),null!==n){var o=e.callbackPriority;if(e.callbackExpirationTime===t&&o>=r)return;n!==Yl&&Bl(n)}e.callbackExpirationTime=t,e.callbackPriority=r,t=1073741823===t?$t(Vr.bind(null,e)):Wt(r,Hr.bind(null,e),{timeout:10*(1073741821-t)-ru()}),e.callbackNode=t}}}function Hr(e,t){if(ks=0,t)return t=Fr(),No(e,t),qr(e),null;var n=Br(e);if(0!==n){if(t=e.callbackNode,(Ju&(Wu|$u))!==Hu)throw Error(r(327));if(lo(),e===es&&n===ns||Kr(e,n),null!==ts){var o=Ju;Ju|=Wu;for(var a=Yr();;)try{eo();break}catch(t){Xr(e,t)}if(Gt(),Ju=o,Bu.current=a,rs===Ku)throw t=os,Kr(e,n),To(e,n),qr(e),t;if(null===ts)switch(a=e.finishedWork=e.current.alternate,e.finishedExpirationTime=n,o=rs,es=null,o){case Qu:case Ku:throw Error(r(345));case Xu:No(e,2=n){e.lastPingedTime=n,Kr(e,n);break}}if(i=Br(e),0!==i&&i!==n)break;if(0!==o&&o!==n){e.lastPingedTime=o;break}e.timeoutHandle=Si(oo.bind(null,e),a);break}oo(e);break;case Gu:if(To(e,n),o=e.lastSuspendedTime,n===o&&(e.nextKnownPendingLevel=ro(a)),ss&&(a=e.lastPingedTime,0===a||a>=n)){e.lastPingedTime=n,Kr(e,n);break}if(a=Br(e),0!==a&&a!==n)break;if(0!==o&&o!==n){e.lastPingedTime=o;break}if(1073741823!==is?o=10*(1073741821-is)-ru():1073741823===as?o=0:(o=10*(1073741821-as)-5e3,a=ru(),n=10*(1073741821-n)-a,o=a-o,0>o&&(o=0),o=(120>o?120:480>o?480:1080>o?1080:1920>o?1920:3e3>o?3e3:4320>o?4320:1960*Uu(o/1960))-o,n=o?o=0:(a=0|l.busyDelayMs,i=ru()-(10*(1073741821-i)-(0|l.timeoutMs||5e3)),o=i<=a?0:a+o-i),10 component higher in the tree to provide a loading indicator or placeholder to display."+N(i))}rs!==Zu&&(rs=Xu),l=yr(l,i),f=a;do{switch(f.tag){case 3:u=l,f.effectTag|=4096,f.expirationTime=t;var w=Ar(f,u,t);ln(f,w); break e;case 1:u=l;var E=f.type,k=f.stateNode;if(0===(64&f.effectTag)&&("function"==typeof E.getDerivedStateFromError||null!==k&&"function"==typeof k.componentDidCatch&&(null===ms||!ms.has(k)))){f.effectTag|=4096,f.expirationTime=t;var _=Ir(f,u,t);ln(f,_);break e}}f=f.return}while(null!==f)}ts=no(ts)}catch(e){t=e;continue}break}}function Yr(){var e=Bu.current;return Bu.current=Cu,null===e?Cu:e}function Gr(e,t){eus&&(us=e)}function Jr(){for(;null!==ts;)ts=to(ts)}function eo(){for(;null!==ts&&!Gl();)ts=to(ts)}function to(e){var t=Fu(e.alternate,e,ns);return e.memoizedProps=e.pendingProps,null===t&&(t=no(e)),qu.current=null,t}function no(e){ts=e;do{var t=ts.alternate;if(e=ts.return,0===(2048&ts.effectTag)){if(t=br(t,ts,ns),1===ns||1!==ts.childExpirationTime){for(var n=0,r=ts.child;null!==r;){var o=r.expirationTime,a=r.childExpirationTime;o>n&&(n=o),a>n&&(n=a),r=r.sibling}ts.childExpirationTime=n}if(null!==t)return t;null!==e&&0===(2048&e.effectTag)&&(null===e.firstEffect&&(e.firstEffect=ts.firstEffect),null!==ts.lastEffect&&(null!==e.lastEffect&&(e.lastEffect.nextEffect=ts.firstEffect),e.lastEffect=ts.lastEffect),1e?t:e}function oo(e){var t=qt();return Vt(99,ao.bind(null,e,t)),null}function ao(e,t){do lo();while(null!==gs);if((Ju&(Wu|$u))!==Hu)throw Error(r(327));var n=e.finishedWork,o=e.finishedExpirationTime;if(null===n)return null;if(e.finishedWork=null,e.finishedExpirationTime=0,n===e.current)throw Error(r(177));e.callbackNode=null,e.callbackExpirationTime=0,e.callbackPriority=90,e.nextKnownPendingLevel=0;var a=ro(n);if(e.firstPendingTime=a,o<=e.lastSuspendedTime?e.firstSuspendedTime=e.lastSuspendedTime=e.nextKnownPendingLevel=0:o<=e.firstSuspendedTime&&(e.firstSuspendedTime=o-1),o<=e.lastPingedTime&&(e.lastPingedTime=0),o<=e.lastExpiredTime&&(e.lastExpiredTime=0),e===es&&(ts=es=null,ns=0),1u&&(c=u,u=l,l=c),c=Ue(w,l),f=Ue(w,u),c&&f&&(1!==k.rangeCount||k.anchorNode!==c.node||k.anchorOffset!==c.offset||k.focusNode!==f.node||k.focusOffset!==f.offset)&&(E=E.createRange(),E.setStart(c.node,c.offset),k.removeAllRanges(),l>u?(k.addRange(E),k.extend(f.node,f.offset)):(E.setEnd(f.node,f.offset),k.addRange(E)))))),E=[];for(k=w;k=k.parentNode;)1===k.nodeType&&E.push({element:k,left:k.scrollLeft,top:k.scrollTop});for("function"==typeof w.focus&&w.focus(),w=0;w=t&&e<=t}function To(e,t){var n=e.firstSuspendedTime,r=e.lastSuspendedTime;nt||0===n)&&(e.lastSuspendedTime=t),t<=e.lastPingedTime&&(e.lastPingedTime=0),t<=e.lastExpiredTime&&(e.lastExpiredTime=0)}function Co(e,t){t>e.firstPendingTime&&(e.firstPendingTime=t);var n=e.firstSuspendedTime;0!==n&&(t>=n?e.firstSuspendedTime=e.lastSuspendedTime=e.nextKnownPendingLevel=0:t>=e.lastSuspendedTime&&(e.lastSuspendedTime=t+1),t>e.nextKnownPendingLevel&&(e.nextKnownPendingLevel=t))}function No(e,t){var n=e.lastExpiredTime;(0===n||n>t)&&(e.lastExpiredTime=t)}function Po(e,t,n,o){var a=t.current,i=Fr(),l=su.suspense;i=jr(i,a,l);e:if(n){n=n._reactInternalFiber;t:{if(J(n)!==n||1!==n.tag)throw Error(r(170));var u=n;do{switch(u.tag){case 3:u=u.stateNode.context;break t;case 1:if(It(u.type)){u=u.stateNode.__reactInternalMemoizedMergedChildContext;break t}}u=u.return}while(null!==u);throw Error(r(171))}if(1===n.tag){var s=n.type;if(It(s)){n=Dt(n,s,u);break e}}n=u}else n=Al;return null===t.context?t.context=n:t.pendingContext=n,t=on(i,l),t.payload={element:e},o=void 0===o?null:o,null!==o&&(t.callback=o),an(a,t),Dr(a,i),i}function Oo(e){if(e=e.current,!e.child)return null;switch(e.child.tag){case 5:return e.child.stateNode;default:return e.child.stateNode}}function Ro(e,t){e=e.memoizedState,null!==e&&null!==e.dehydrated&&e.retryTime