תרבות ופנאי

אפקט הסוויפט: מי מרוויח מיליוני דולרים על חשבון ההופעות של טיילור?

הזמרת היוצרת טיילור סוויפט, כבר הפכה לתופעה עולמית חסרת תקדים שמרוויחה מאות מיליוני דולרים. נתונים חדשים חושפים את ההשפעה הכלכלית העצומה של סיבוב ההופעות הנוכחי שלה כאשר בכל מקום שהיא מופיעה בו היא מעלה את ההכנסות בערים המארחות באופן דרמטי | כל הפרטים 
מערכת ice | 
טיילור סוויפט (צילום shutterstock)
הזמרת והיוצרת האמריקאית טיילור סוויפט, חוגגת השנה 20 שנות פעילות ונראה שבמהלך הקריירה שלה היא קטפה כל פרס אפשרי. סוויפט, זכתה לשם של זמרת שעומדת על זה הרבה בזכות המאבק שניהלה נגד חברת התקליטים עמה עבדה בתחילת הקריירה. בהמשך, בזכות יצירה מקורית ואיכותית, היא זכתה להצלחה של נראתה קודם בתעשיית המוזיקה העולמית.
סיבוב ההופעות הנוכחי שלה, "The Eras Tour" נפתח במרץ 2023, ומאותו רגע זכה להצלחה גדולה. לאחר שמעריציה רכשו כרטיסים הם נכנסו להגרלה שבסופה נודע להם לאיזו הופעה הם הולכים. על פי נתוני מאסטרקארד, שלמרות המקרה המצער בווינה וביטול שלושת ההופעות שתוכננו, בכל מקום בו סוויפט הופיעה נרשמה עלייה דרמטית בהכנסות של הערים המארחות.  
על פי הנתונים, נרשמה עליה ממוצעת של 68% ליום בהוצאות על מסעדות במהלך סיבוב ההופעות ועליה של 47% בממוצע בהוצאות על לינה. סנטה קלרה שבקליפורניה רשמה את הנתון הגבוה ביותר בהוצאות על מסעדות בימי ההופעה עם גידול של 172% בהשוואה לימים רגילים, בעוד שבפוקסבורו שבמסצ'וסטס רשמה עליה של 100% בהוצאות על מקומות לינה. החלק האירופי בסיבוב ההופעות עומד להסתיים החודש בהופעה חגיגית בלונדון כשלאחריה, סוויפט תחזור לארה"ב תופיע שם ולאחר מכן תעבור לקנדה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה