תרבות ופנאי

"איתי לוי מחליף כיוון: מ'מערב ראשון' ל'מרכז תל אביב'

"מרכז תל אביב", פרי עטם של היוצרים המוכשרים טל קסטיאל, עדן אטד ורז קופרמן, מציג פן אינטימי ופגיע של לוי. השיר חושף את המורכבות הרגשית שבאה בעקבות סיום מערכת יחסים, ומעלה שאלות כנות על החיים שאחרי הפרידה
מערכת ice |  3
איתי לוי (צילום מסך חדשות 13)
איתי לוי, אחד מכוכבי הזמר הבולטים בישראל, ממשיך להפתיע ולרגש את מעריציו עם יצירה מוזיקלית חדשה ומרגשת. לאחר שכבש את פסגת המצעדים עם "מערב ראשון", לוי מפנה את מבטו למרכז העיר עם שירו החדש "מרכז תל אביב", שיצא היום (חמישי) ומבטיח להיות הלהיט הבא שלו.
על פי מאקו, "מרכז תל אביב", פרי עטם של היוצרים המוכשרים טל קסטיאל, עדן אטד ורז קופרמן, מציג פן אינטימי ופגיע של לוי. השיר חושף את המורכבות הרגשית שבאה בעקבות סיום מערכת יחסים, ומעלה שאלות כנות על החיים שאחרי הפרידה. לוי מתמודד עם דילמות יומיומיות כמו "מה עושים עם כל החברים ששנינו אוהבים?" ומדמיין תרחישים עתידיים של מפגשים מקריים עם האקס, תוך שהוא מנסה לשמור על כבוד ובגרות.
השיר החדש מגיע בעקבות שורת הצלחות מסחררות של לוי. "מערב ראשון" לא רק הגיע לפסגת ההיטליסט הישראלי, אלא גם צבר מספרים מרשימים ברשתות החברתיות עם 18 מיליון צפיות ביוטיוב ומעל 4 מיליון האזנות בספוטיפיי. שיריו האחרים, "חולה ירח" ו"אין לי מקום אחר", הפכו גם הם ללהיטים ומככבים בעשרים המקומות הראשונים של המצעד הישראלי, מה שמבסס את מעמדו של לוי כאחד מאמני הפופ המובילים בישראל.

בחשבון האינסטגרם שלו, הוא כתב לעוקבים: "משפחה אהובה שלי, שהולכת איתי יד ביד שנים, כמו שכבר סיפרתי לכם, אני עובד על האלבום הבא שלנו תקופה ארוכה ומתרגש להביא לכם עכשיו טעימה נוספת ממנו". בנוסף הבטיח: "כמה דברים גדולים והרבה הפתעות אני מתכנן לכם להמשך. נפגש אוטוטו בקיסריה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מתי הוא יחזיק הופעה לבד בלי אורחים (ל"ת)
    אלי 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אני ממש בדאון משגיליתי שהוא בכלל מעדיף גברים (ל"ת)
    ליאת 08/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    איתי לוי
    אלון מרסל 08/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל יום יש לך איזה פלוץ לפרסם אלוהים כמה שאתה מאוס
    סגור