ויראלי

איתי לוי מרגש את דיירי האח הגדול: זה המסר ששלח במסוק

הזמר העלה מטוס לשמי ירושלים שחלף מעל בית האח הגדול ובישר להם על שחרורם של ארבעה מהחטופים שהוחזקו בעזה, זאת כדי גם לחזק את חבריו הנגנים שהיו חברים טובים של מפקד הימ"מ ארנון זמורה שנפל בקרב
מערכת ice | 
איתי לוי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
בעוד שהעונה החדשה של האח הגדול ברשת 13 רק החלה וכבר נראה שהדיירים נתקלים בבעיה גדולה וסובלים ממחסור במזון. בישיבה מיוחדת שכינסו הבוקר הם ניסו להבין איך להתגבר על המצב החדש בבית ומחסור באוכל הוא הדאגה העיקרית, לדיירים לא היה מושג כי כמה עשרות קילומטרים משם שוחררו ארבעה חטופים מעזה.
הזמר איתי לוי העלה היום [ראשון] מטוס לשמי ירושלים שחלף מעל בית האח הגדול ובישר להם על שחרורם של ארבעה מהחטופים שהוחזקו בעזה, זאת כדי גם לחזק את חבריו הנגנים שהיו חברים טובים של מפקד הימ"מ ארנון זמורה שנפל בקרב.
 
כזכור, הצרות בבית שנסובו סביב אוכל גרמו לאירוע לא נעים: "יש מצוקה של אוכל, כרגע לא רואים שיש תקציב, או שיש התקדמות או משהו. לא יודעים גם איזה תקציב יהיה ואיך יובילו הדברים, אנחנו במקום שאנחנו חושבים מה להכין למחר כי מתחילים להיווצר חוסרים של דברים".
 
@big.brother_2024 הדיירים בישיבה לגבי האוכל שנשאר להם!! #האחהגדול2024 #פוריו #ויראלי #bigbrother ♬ original sound - האח הגדול 2024🧿
עוד הסביר אחד הדיירים: "עכשיו אנחנו מכינים צהריים וזה הגיע לסיטואציה שעשינו קבב, כבדים, המבורגר ושניצל תירס. יש עכשיו במקום שהגענו שכדי שכל מי שפה יהנה מארוחת צהריים, אי אפשר שמישהו יאכל את זה וזה וזה, לא, שכל אחד יקח מה שהוא רוצה, צריך להתחשב באחרים".

אחד הדיירים הציע שהאוכל יחולק במקום שיונח במרכז השולחן: "שדנה תחלק כמו קובות", אך הוסבר כי אין חלוקה, ההצעה הנוספת שעלתה היא שיעשו החלפות ביניהם כל אחד על פי בחירתו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה