ויראלי

כוכבת "האח הגדול" עברה תאונת דרכים: "רגע של איבוד שליטה"

תקוה גדעון עברה אתמול תאונת דרכים לאחר שאיבדה שליטה על רכבה הפרטי והתנגשה בקיר בטון. הבוקר עדכנה במצבה: "בגדול אני בסדר, אם לא מחשיבים כמה מכות יבשות, צוואר תפוס, כאב גב, סחרחורת והבלוטה באמצע המצח"
רוני שיינר | 
תקוה גדעון (צילום אינסטגרם)
תקוה גדעון, זוכת העונה השנייה של "האח הגדול" ברשת 13, עברה אתמול בשעות הצהריים תאונת דרכים, בעת שנהגה ברכבה הפרטי. גדעון פונתה לבית החולים איכילוב במצב קל, ושוחררה הבוקר לביתה. 
הבוקר שיתפה: "אתמול עברתי תאונה. רגע של איבוד שליטה הפגיש אותי חזיתית עם קיר בטון. את הלילה העברתי במיון באיכילוב. בגדול אני בסדר, אם לא מחשיבים כמה מכות יבשות, צוואר תפוס, כאב גב, סחרחורת והבלוטה באמצע המצח. ההלם עבר לי. אני על משככי כאבים ונחה כמו שהמליץ לי הרופא. מודה להשם על המזל שהיה לי". גדעון סיימה בכך שעדכנה את עוקביה באינסטגרם כי תיעדר בתקופה הקרובה מהרשת, בכדי לקחת פסק זמן ולהתרכז בהחלמה: "אוהבת אתכם, אחזור שאהיה חזקה יותר". 

הסטורי שפרסמה תקוה גדעון (אינסטגרם)
זוהי אינה תאונת הדרכים של גדעון השנה: לפני חודשיים היא הייתה מעורבת בתאונה נוספת, כאשר נסעה ברכבה במרכז תל אביב. גדעון עדכנה אז: "אתחיל מהסוף, עשיתי תאונה ואני בסדר. הכביש היה רטוב ממים ושמן בגלל עבודות בכביש והרכב שלי פשוט החליק במהירות בלי יכולת שליטה". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה