ויראלי

איתי לוי נשבר על הבמה: "בשורות לא נעימות"

כשנודע לו על ההתפתחויות החדשות, לוי פתח את המופע בקריאה לאלוהים מעל הבמה: "רציתי לפתוח ולהגיד ערב טוב ושמח, אנחנו עוברים ימים ממש לא פשוטים, וקיבלנו בשורות לא נעימות על ארבע גופות של החטופים שנרצחו בשבי, הקדוש ברוך הוא, שיביא את המשיח כבר", בהתייחסו לרצח החטופים
מערכת ice |  1
איתי לוי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
בעקבות ההודעה הקשה של דובר צה"ל על הירצחם של ארבעת החטופים - חיים פרי, יורם מצגר, עמירם קופר ונדב פופלוול, ערוצי הטלוויזיה המובילים שינו את לוח השידורים וביטלו את תכניות הבידור שתוכננו לאתמול בערב (יום שני), אבל מסתבר שלא רק על המסך היו שינויים מהרגע להרגע.
רשת 13 וקשת 12, שהיו אמורות להתחרות זו בזו עם המשך פתיחת העונה של ריאליטי הדגל שלהן - "האח הגדול" ו"רוקדים עם כוכבים", ביטלו את התכניות לנוכח הבשורה הטרגית, אך במקביל, הזמר איתי לוי לא יכול היה לבטל את הופעתו המתוכננת באמפי קיסריה, כיוון שקהל המעריצים כבר נהרו למקום.
כשנודע לו על ההתפתחויות החדשות, לוי פתח את המופע בקריאה לאלוהים מעל הבמה: "רציתי לפתוח ולהגיד ערב טוב ושמח, אנחנו עוברים ימים ממש לא פשוטים, וקיבלנו בשורות לא נעימות על ארבע גופות של החטופים שנרצחו בשבי, הקדוש ברוך הוא, שיביא את המשיח כבר", בהתייחסו לרצח החטופים. 

על פי TMI, לוי הוסיף ואמר: "אני באמת מתרגש נורא להיות כאן, מופע רביעי ואחרון. אני אוהב אתכם ורוצה שנברך את כל החיילים והחיילות שלנו בבריאות חזקה ואיתנה וגם לפצועים שלנו".
הדיווח הטרגי על מותם של החטופים ארבעה, לאחר יותר מחודש שבויים בידי ארגון הטרור, הכה את המדינה והביא לביטול תכניות בידור וקריאות לקץ הסכסוך באופן מיידי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הוא גדול מהחיים,יבורכו חיילנו וחיילותנו (ל"ת)
    מלאכית 07/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור