ויראלי

איתי לוי נשדד: זה מה שקרה לו רגע לפני קיסריה

מאור בן הרוש, דובר הצוות, טען שהבגדים והאביזרים היקרים נגנבו על ידי אדם בלתי מזוהה לאחר ההופעה הראשונה שהתקיימה ביום חמישי שעבר. השווי הכולל של הפריטים הגנובים מוערך באלפי שקלים
מערכת ice | 
איתי לוי (צילום יוטיוב/ כאן 11)
איתי לוי, הזמר הפופולרי, נתקל בתקרית משונה לקראת הופעתו בקיסריה. בעוד הצוות של לוי הכין את הבמה למופע השני מתוך סיבוב ההופעות שלו באתר הארכאולוגי, הם גילו כי בגדיו, נעליו ואביזריו נעלמו מחדר ההלבשה.
על פי דיווח של TMI מאור בן הרוש, דובר הצוות, הבגדים והאביזרים היקרים נגנבו על ידי אדם בלתי מזוהה לאחר ההופעה הראשונה שהתקיימה ביום חמישי שעבר. השווי הכולל של הפריטים הגנובים מוערך באלפי שקלים.

למרבה המזל, הגניבה התגלתה זמן קצר לפני ההופעה המתוכננת לערב יום ראשון, ולכן הצוות הספיק לארגן בגדים חלופיים לזמר. עם זאת, האירוע המשונה הזה ודאי השאיר חותם אצל לוי וצוותו. ההופעה השלישית והאחרונה בסיבוב קיסריה של איתי לוי מתוכננת להתקיים מחר, יום שני. נותר רק לקוות שהמופע יתנהל ללא תקלות נוספות.
עוד לפני ההופעה הוא נשמע במצב רוח מרומם: "חמישי שמח אחים ואחיות שלי!!! ברוכים הבאים למקום הכי חם בארץ. ״ערב טוב קיסריה״ המקום שהופך להיות הבית שלנו בשבוע הקרוב. אני אוהבאתכם ומחכה לכם עם הלב על השולחן, נשמח ,נצחק , נרקוד ונשתגע כמו שרק אנחנו יודעים ! ערב טוב לקהל הכי יפה בארץ אוהב אתכם"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה