ויראלי

איתי לוי משיק זוגיות חדשה? דרמה נוספת במסיבת הבריכה

מקורות דיווחו כי הזמר נראה צמוד לאישה חדשה בחייו, שחר מרילי, שהופיעה בעבר בקליפ לשירו. באותו האירוע ממש נצפה גם ריב מתוקשר בין אייל גולן לדניאל גרינברג. האם מדובר בחברה חדשה או בידידה בלבד?
מערכת ice |  2
איתי לוי (צילום מסך חדשות 13)
מסיבת הבריכה שממשיכה לייצר כותרות. בסוף השבוע האחרון נערכה מסיבת ברית בנס ציונה בה השתתפו כל המי ומי של הזמר הים תיכוני בארץ. באותה המסיבה בה נצפה הריב המתוקשר בין אייל גולן ודניאל גרינברג, נראה הזמר המפורסם איתי לוי צמוד לשחר מרילי, שהשתתפה בעבר לצד ניצבים נוספים בקליפ של לוי. 
כפי שפורסם ב-TMI, איתי לוי בילה את רוב האירוע בבריכה עם מרילי. מרילי מסרה בתגובה ל-TMI כי הם חברים ישנים ולא מדובר בקשר רומנטי: "אנחנו חברים ישנים ולא מעבר לזה, הייתה שיחה חברית בלבד ואני בכלל בזוגיות". 
לוי מרבה לשתף ברצונו להיכנס לזוגיות רומנטית, ושמו נקשר למספר נשים שונות, אך נכון להיום מדובר בשמועות בלבד. רק במרץ השנה פורסם כי לוי והאקסית, אור שרביט, נצפו צמודים ביחד במספר מסיבות. בנוסף, לוי השאיר לה תגובות מפרגנות על פוסטים בחשבון האינסטגרם שלה. כזכור, לוי צפוי להופיע על המסך גם בתור שחקן כחלק מהסדרה "הורסת" שעתידה לעלות בהוט. ביום הצילומים הראשון נאלץ לוי להתפנות למיון לאחר שחש ברע ונזקק לעירוי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מתי יציג בן זוג?
    שר 06/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מתי נראה אותך עם הן זוג?
    סגור
  • 1.
    איתי
    רחל 05/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איתי היכן שאתה דורך צף החרה
    סגור