ויראלי

איתי לוי קיבל עירוי על הסט: הדרמה ביום הצילומים הראשון

ביום הצילומים הראשון של הסדרה "הורסת" של הוט אליה לוהק, איתי לוי הגיע לסט בשעתיים איחור לאחר שלא חש בטוב ועם חום גבוה. הזמר התעקש להישאר על הסט ולהמשיך את הצילומים בכל זאת, וזאת לאחר שהרופא ביקש לפנותו למיון
מערכת ice | 
איתי לוי (צילום מסך חדשות 13)
לפני כחודשיים, איתי לוי נבחר לשחק בסדרה חדשה של הוט בבימויה של השחקנית בת חן סבג, שם הסדרה - "הורסת". היום (רביעי), החלו הצילומים לסדרה וכבר ביום הראשון של הסדרה, על פי פרסום של ערן סוויסה, איתי לוי הגיע בשעתיים איחור לסט. איחור של שעתיים ביום צילומים ראשון הוא קריטי.
על פי גורם בהפקה: ״בהפקה מאוד כעסו ברמה היו שם צרחות. לא עושים דבר כזה ואם לא מרגישים טוב, מודיעים מראש״. בהוט סירבו להגיב ומטעמו של איתי נמסר: ״מהבוקר איתי חש שלא בטוב, ולמרות זאת עושה ברגעים אלו את דרכו לסט הצילומים. בריאות שלמה לכולם״.
תפקידו של הזמר האהוב בסדרה יהיה חוקר במשטרת אשקלון עם ראש קטן ולב גדול שמוצא את עצמו בראש חקירת רצח. ״הורסת״-קומדיית אימה משפחתית בת 8 פרקים לHOT בהפקת הסטודיו של דורי מדיה ואבוט המאירי. קצת על הסדרה: אבישג קוסמה (בגילומה של בת חן סבג) היא כוכבת עבר שחוזרת לגור בבית ילדותה באשקלון יחד עם שתי הנשים של חייה - סבתא שתלטנית ושמרנית ואמא מאניה דפרסיבית שגידלה אותה בצילה של קללה משפחתית על פיה: כל גבר שמתאהב בבת המשפחה סופו מוות. כשהארוס הטרי של האם נמצא מת בנסיבות מסתוריות והשוטרת המקומית מציבה את אמה כחשודה ברצח, אבישג יוצאת לחקור את הקללה ומגלה בדרך הקשה ש"אמא תמיד צודקת".
מטעמו של איתי נמסר: "איתי הגיע לסט הצילומים באיחור מאחר ולא חש בטוב מהבוקר והיה עם 39 מעלות חום. בכדי לא לעכב את יום הצילום הזמינו מנהליו של איתי רופא לסט שנתן לו עירוי וביקש לפנותו למיון, איתי התעקש להישאר על הסט והצילומים המשיכו כסדרם. בריאות שלמה לכולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה