TOP 5

5 עובדות שאין סיכוי שידעתם על ערן זהבי

ערן זהבי, מהשחקנים המובילים בכדורגל הישראלי, מוכר בזכות הישגיו על המגרש וגם מחוצה לו. אילו פרטים מפתיעים על הקריירה והחיים האישיים שלו לא ידעתם?
מערכת ice | 
ערן זהבי (צילום Oren Ben Hakoon/Flash90)

ערן זהבי נולד וגדל בראשון לציון, במשפחה שהגיעה לישראל מצרפת ומרוקו. אביו אילן זהבי הוא איש עסקים שעלה לישראל מצרפת, ואמו אתי, ספרית במקצועה, נולדה להורים שעלו ממרוקו. זהבי שירת בצה"ל על תקן ספורטאי מצטיין, וב-2012 נישא לבת זוגו שי לוי. לזוג נולדו שלושה ילדים: בן בכור ושתי תאומות. המשפחה מתגוררת בסביון. במהלך הקריירה שלו שיחק במועדונים מובילים, בהם מכבי תל אביב, גוואנגז'ו הסינית ו-PSV איינדהובן ההולנדית.

במאי 2021 עברו אשתו וילדיו שוד אלים בביתם באמסטרדם, אירוע שטלטל את המשפחה. מספר חודשים לאחר מכן, שוב נפרץ הבית, דבר שהשפיע על החלטת המשפחה לחזור לישראל ולליגה המקומית. לצד הישגיו על המגרש, ישנם פרטים פחות מוכרים על חייו של זהבי.
חמש דברים שלא ידעתם על ערן זהבי:


1. מחזיק בדרכון צרפתי:
בשל הקשר המשפחתי דרך אביו, ערן זהבי מחזיק בדרכון צרפתי, מה שסייע לו לשחק במועדונים אירופיים כמו פאלרמו ו-PSV איינדהובן במסגרת חוק בוסמן.

2. מלך השערים:
ערן זהבי הוא השחקן הישראלי שכבש הכי הרבה שערים בכל הזמנים, והוא גם מחזיק בתואר מלך השערים של נבחרת ישראל עם 35 שערים.
3. הון מוערך:
זהבי הרוויח סכומי עתק במהלך הקריירה שלו, בין היתר בזכות החוזים הגבוהים שקיבל במועדונים גדולים. הונו מוערך בלמעלה מ-200 מיליון שקל.
4. בית קפה "שבע":
ערן זהבי פתח רשת בתי קפה בשם "שבע", על שם המספר שלו. הסניף הראשון נפתח בציונה באפריל האחרון, ולצידו השותף משה לוי.
5. אקזיט נדל"ן גדול:
זהבי ושותפו אבי ארביב מכרו בניין בפארק הורוביץ ברחובות לקופת חולים "מכבי" תמורת 180 מיליון שקל.
 



ערן זהבי כבר חושב על היום שאחרי ונמצא במגעים מתקדמים עם ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, לרכישת קבוצת הכדורגל המקומית - הפועל ראשון לציון, שעד לאחרונה הייתה בשליטתו של עמוס לוזון.

 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה