תרבות ופנאי

איתי לוי עובר למרכז? זה המחיר שהוא משלם על דירת היוקרה

הזמר עזב באופן זמני את הווילה שבבעלותו בנס ציונה ועבר להתגורר בדירת יוקרה בת"א, בבניין בו מתגוררים גם בן אל תבורי ומיכל הקטנה. סביר להניח כי המעבר נעשה בשביל להקל עליו בנסיעות לת"א, שכן הוא מצטלם בימים אלו לסדרה חדשה. מכמה כסף ייאלץ להיפרד כל חודש?
מערכת ice | 
איתי לוי (צילום יוטיוב/ כאן 11)
איתי לוי הוא אחד הזמרים המצליחים ביותר בישראל, ולמעשה רק לאחרונה הוא חזר להופיע מול קהל המעריצים שלו לאחר שכמה מהופעותיו התבטלו בעקבות אירועי חרבות ברזל. אמנם בעבר כבר שיתף כי עבר להתגורר ב"ווילת החלומות" שלו בנס ציונה, אך מקורות טוענים כי לאחרונה (ובאופן זמני) הוא גר באחד המגדלים היוקרתיים ביותר בתל אביב.
ע"פ אתר וואלה סלבס, לפני כמה שבועות לוי עבר להתגורר בדופלקס בקומה ה-27 של הבניין בו מתגוררים מיכל הקטנה ובן אל תבורי. המחיר שמשלם עבור השכירות עומד על 15 אלף שקל, ונראה כי הסיבה למעבר היא בעקבות נוחות מבחינת העבודה בה עוסק בימים אלו, הכוללים בין היתר צילום לסדרה "הורסת" של בת חן סבג. מטעמו של לוי נמסר: "איננו מתייחסים לחייו האישיים".
כזכור, אתמול (ראשון) פורסם כי הזמר סגר על שיתוף פעולה עסקי עם חברת התכשיטים TANAOR המציעה למכירה תכשיטים המשלבים בתוכם את ספר התנ״ך בשלמותו, מבראשית דרך תהילים ועד דברי הימים, באמצעות שימוש בננו- טכנולוגיה. על פי ההסכם, לוי יכהן על תקן הפרזנטור של החברה, הנמצאת בבעלות משפחת מולדבסקי. בנוסף, יקדם קולקציית קפסולה משלו, שתכלול מספר דגמים בעיצובו. על פי הערכות בשוק, לוי יקבל שכר של מאות אלפי שקלים, עוד לפני האחוזים מהבונוסים שהוא עתיד לגרוף לכיסו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה