עסקי ספורט

איתי לוי בהחלטה דרמטית: נסוג מעסקת הרכישה של קבוצת הכדורגל?

איתי לוי, אחד הזמרים המצליחים כיום במדינת ישראל, הודיע לפני חודשיים כי הוא רוכש את קבוצת הכדורגל מכבי שעריים מליגה א', אלא שכעת הוא חזר בו והחליט לא לרכוש את הקבוצה: "בבדיקות שבוצעו טרם החתימה על הסכם, התברר שבסוף העונה ממילא עיריית רחובות פועלת להשאיר רק קבוצה אחת בעיר. המגעים הוקפאו"
מערכת ice | 
איתי לוי (צילום אינסטגרם,פלאש 90)
איתי לוי, אחד הזמרים המצליחים כיום במדינת ישראל, הודיע לפני חודשיים כי הוא רוכש את קבוצת הכדורגל מכבי שעריים מליגה א', הקבוצה מהעיר איתה הוא מזוהה יותר מכל - רחובות. שעריים היא מתחרה ישירה של אייל גולן וקבוצת הפועל מרמורק, כך שכולנו חיכינו בקוצר רוח ליריבות בין השניים.
אלא שהיום (ראשון) נודע כי למרות הציפיות הרבות, איתי לוי החליט לסגת מהעסקה ולא ירכוש את קבוצת מכבי שעריים. מדובר במועדון שאביו גבריאל, שנפטר ממחלה קשה בילדותו, אהד מילדות וייצגה את שכונת מגוריו, וזה למעשה אמור היה להיות סגירת מעגל מרגשת במיוחד עבור הזמר. אגב, גם אחיו של הזמר, סער, עבד בקבוצה כאיש משק ואחיינו של לוי, אריאל, משחק בה כיום.
מטעמו של איתי לוי נמסר: "בבדיקות שבוצעו טרם החתימה על הסכם, התברר שבסוף העונה ממילא עיריית רחובות פועלת להשאיר רק קבוצה אחת בעיר (בין אם באיחוד הקבוצות המקומיות או בדרך אחרת). איתי ביקש להיכנס לפרויקט ארוך טווח ומאחר שהובהר לו שלא בכך מדובר, הוקפאו המגעים. איתי ימשיך לתמוך בקבוצה במהלך העונה גם אם לא ייקח בה תפקיד רשמי ומאחל בהצלחה לקבוצה ולקהל האוהדים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה