נדל"ן ותשתיות

איתי לוי ירכוש וילה יוקרתית בקיסריה? הבקשה של הזמר האהוב נחשפת

איתי לוי, הזמר האהוב, מחפש לאחרונה וילה בקיסריה לעבור ולהתגורר בה. אלא שכעת נודע כי לוי לא מעוניין לרכוש וילה חדשה בקיסריה, אלא רק להשכיר כזאת, כדי לא להיתקע בפקקים בדרך לחזרות ולהופעות שלו בסבב ההופעות הקרוב באמפי שבקיסריה
מערכת ice |  2
איתי לוי (צילום יוטיוב/ כאן 11)
איתי לוי, הזמר האהוב, מחפש לאחרונה וילה בקיסריה לעבור ולהתגורר בה. אז האם שופט "הכוכב הבא" בדרך לעסקת נדל"ן מטורפת? ובכן, לוי עדיין לא מחפש לרכוש דירה חדשה בשכונת הווילות בקיסריה, אלא מחפש אחת כזאת להשכרה.
על פי דיווח היום (חמישי) ב-TMI, הסיבה לכך שלוי מחפש להשכיר וילה בקיסריה היא סבב ההופעות הבא שלו באמפי קיסריה. למעשה, לוי חושש מהפקקים ומהדרכים שיצטרך לעבור בדרך לקיסריה, כמו גם החזרות הרבות שמתוכננות לו לפני סבב ההופעות המדובר. לוי מעוניין לשכור וילה בקיסריה החל מסוף החודש הקרוב, ובינתיים הוא ממשיך בחיפושים.
 
כזכור, לאחרונה הכריז לוי על סיבוב הופעות חדש בקיסריה אשר כולל 4 מופעים. לוי, שרגיל לככב במצעדי תחנות הרדיו, ממשיך להוכיח לכולנו כי השמיים הם הגבול. אחרי שלושה מופעי סולד אאוט בהיכל מנורה ובזמן שהלהיט שלו "אין לי מקום אחר" מככב במצעדים, כעת כובש שופט תוכנית המוסיקה "הכוכב הבא לאירוויזיון" והזמר המצליח איתי לוי, את קיסריה. 
לוי, שהתרגש מההישג הענק, הגיב לסיבוב ההופעות החדש בקיסריה: ״ממשיכים בכל הכוח, ארבעה מופעים, כל יום קצת אחר". לוי המשיך בדבריו והתייחס לחטופים והחטופות המוחזקים בשבי חמאס בימים אלו: "לא נסלח ולא נשכח את האחיות והאחים שלנו ונתפלל לחזרתם במהרה בימינו אמן. עם ישראל חי - את המנגינה הזאת אי אפשר להפסיק".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תפסת מרובה לא תפסתה
    אזרח 05/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הלו השתן עלה לראש תתעשת
    סגור
  • 1.
    אין לו קול בשיט
    מלי 05/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה נעל בית לא זמר זייפן ברמות גועליות אין לו קול בשיט אפילו בתור מנקה רחובות הוא לא שווה על איזה זמר מדברים????????????
    סגור