תרבות ופנאי

איתי לוי הפתיע את הקהל: צפו ברגע ששבר את הרשת

במהלך הופתעו של הזמר הידוע, העלה לבמה את מתניה מלאכי, שביקש להקדיש את הלהיט "אין לי מקום אחר" לחברו הטוב ישראל יודקין ז"ל. יודקין, סמ"פ מגדוד נצח יהודה, נפל במהלך הקרבות ברצועת עזה
מערכת ice | 
איתי לוי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
רגע מרגש במיוחד בהופעה של הזמר הידוע איתי לוי התרחש אתמול (חמישי) כאשר איתי העלה לבמה את מתניה מלאכי, אחד ממעריציו שהיו בקהל, שביקש להקדיש את הלהיט של איתי, "אין לי מקום אחר" לחברו הטוב, ישראל יודקין ז"ל, סמ"פ מגדוד נצח יהודה שנפל בעזה. השניים שרו יחד עם הקהל, שהתרגש עד דמעות.
בסוף השבוע שעבר נערכה מסיבת ברית בנס ציונה בה השתתפו כל המי ומי של הזמר הים תיכוני בארץ. באותה המסיבה בה נצפה הריב המתוקשר בין אייל גולן ודניאל גרינברג, נראה הזמר המפורסם איתי לוי צמוד לשחר מרילי, שהשתתפה בעבר לצד ניצבים נוספים בקליפ של לוי. מרילי מסרה בתגובה כי הם חברים ישנים ולא מדובר בקשר רומנטי: "אנחנו חברים ישנים ולא מעבר לזה, הייתה שיחה חברית בלבד ואני בכלל בזוגיות". 
 
בהלוויתו של יודקין אירע אירוע חריג כאשר הרב הראשי הספרדי לישראל, שלמה משה עמאר, סירב ללחוץ את ידו של יו"ר הכנסת, אמיר אוחנה. לפי גורמים שנכחו במקום, אוחנה הושיט את ידו לרב שהפנה את ראשו לצד והניח את ידו על עיניו כדי לומר "שמע ישראל". בשעה שאוחנה הוזמן לשאת דברים, הרב עזב את הלוויה. לדברי אישים המעורים בפרטים, התנאי שהציב עמאר, נועד כדי שלא יצטרך להישאר בעת שאוחנה נושא דברים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה