תרבות ופנאי

הכוכב ההוליוודי בדרך לביקור בישראל: "לבי יוצא אל אחיי היהודים"

השחקן זוכה האוסקר וגלובוס הזהב צפוי להגיע לביקור תמיכה בסוף השבוע הקרוב. בעברו השתתפות שורת סרטים חשובים, ביניהם "אינסטינקט בסיסי", "חיזור גורלי" ו"וול סטריט". ב-2006 חתם על גינוי מפורט נגד החמאס והחיזבאללה במלחמת לבנון השנייה. בחודש שעבר הצהיר בראיון: "עוקב בדאגה רבה אחר המתרחש, ישראל יקרה ללבי"
מערכת ice |  1
מייקל דאגלס (צילום ג'ואנה גרון/ פלאש 90)
שחקן הקולנוע והמפיק האמריקני זוכה פרס האוסקר וגלובוס הזהב מייקל דאגלס צפוי להגיע לביקור בישראל בסוף השבוע הקרוב. השחקן היהודי כיכב בשלל סרטים חשובים בהיסטוריה ההוליוודית וזכה בפרס אוסקר בשנת 1987 על משחקו בסרט "וול סטריט". לאורך השנים כיכב בסרטים "אינסטינקט בסיסי", "חיזור גורלי", "חיי עם ליברצ'ה".
דאגלס הפיק את הסרט זוכה האוסקר "קן הקוקיה", שזכה בחמישה פרסי האקדמיה האמריקנית לקולנוע. בשנת 2018 זכה בפרס גלובוס הזהב בקטגוריית השחקן הטוב ביותר בסדרה קומית, על תפקידו בסדרה "שיטת קומינסקי" של נטפליקס. דאגלס היה נשוי לשחקנית קתרין זיטה-ג'ונס. לזוג שני ילדים, מייקל דילן וקאריס זיטה.
דאגלס ידוע כאחד מתומכיה ואוהביה של מדינת ישראל בתעשיית הוליווד. ב-17 באוגוסט 2006 במהלך מלחמת לבנון השנייה, הופיעה מודעה על פני עמוד שלם בלוס אנג'לס טיימס בה דאגלס היה חתום על גינוי מפורט נגד הטרור שגורמים ארגוני החמאס והחיזבאללה, והובעה בה תמיכה גם באזרחים שנפגעו. 
דאגלס מקפיד להתייחס להתרחשויות בארץ, והתייחס לכך בראיון ב-N12: "אני עוקב בדאגה רבה אחר הנעשה אצלכם בישראל, לבי יוצא אל אחיי היהודים. הגעתי לביקורים עם בני משפחתי וישראל יקרה לליבי". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מייקל
    אברום 06/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מייקל לא היה נשוי הוא עדיין נשוי לאחת הנשים היפות שאלוהים ברא
    סגור