תקשורת ומדיה

מגישת רשת 13: "תפסיקו למכור לנו שרק לחץ צבאי ישחרר את החטופים"

בעקבות בחדשות הקשות על מותם של ארבעה חטופים בעזה ומצבו של צפון הארץ, רותם ישראל שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה את מחשבותיה: "אפשר להפסיק למכור לנו את הלוקש ש-''יש תכנית סדורה לצפון להשבת התושבים בביטחון מלאיי כשהצפון עולה בלהבות ועשרות אלפי אזרחים פליטים בארצם כבר 9 חודשים??"
מערכת ice |  1
רותם ישראל (צילום פייסבוק/ רותם ישראל, יחצ)
בעקבות האירועים הקשים שקרו אתמול, (שני) בניהם ההודעה על מותם של ארבעה חטופים בשבי החמאס ושריפות הענק שמתרחשות בצפון, מגישת הטלוויזיה רותם ישראל שיתפה את דעותיה בחשבון האינסטגרם שלה ל-40 אלף עוקביה. 
ישראל תקפה את הממשלה וכתבה: "אפשר להפסיק למכור לנו את הלוקש ש-רק לחץ צבאי יביא לשחרור חטופים" אחרי שארבעה מהם שהיו חיים בשבי נהרגו?" אפשר להפסיק למכור לנו את הלוקש ש-''יש תכנית סדורה לצפון להשבת התושבים בביטחון מלאיי כשהצפון עולה בלהבות ועשרות אלפי אזרחים פליטים בארצם כבר 9 חודשים??"
ישראל ממשיכה לגעור במקבלי ההחלטות ובהתנהלות המלחמה:" אפשר להפסיק למכור לנו את הלוקש שאנחנו "כפסע מהניצחון המוחלט"?? אפשר כבר לגלות מנהיגות, לעמוד מולנו ולהגיד לנו את האמת?? למה זו ציפייה כזו גדולה כשזו צריכה להיות הנורמה?"
כזכור, אתמול קיבוץ נירים הודיע  כי חיים פרי, יורם מצגר, עמירם קופר ונדב פופלוול נהרגו בשבי חמאס, גופותיהם בעזה. הם מתו בזמן שהוחזקו בידי מחבלי חמאס, לפי ההערכות יחד, במרחב חאן יונס. בצבא עדיין בוחנים את החומר המודיעיני לגבי נסיבות מותם - ומעריכים שהם נהרגו כבר לפני מספר חודשים, ייתכן שכתוצאה מאש צה"ל שפעל בחאן יונס בשעתו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מטומטמת
    יוסי 06/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואו איזה חכמה הלם
    סגור