ויראלי

מול המצלמה: רותם ישראל מתפרקת בבכי

רותם ישראל שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה שהתפרקה בבכי לאחר שצפתה בסטורי של נועה רוזין, שם ראתה קטע מרגש מסדרה מצוירת שעורר אצלה הזדהות בתור אמא
מערכת ice | 
רותם ישראל (צילום פייסבוק/רותם ישראל)
מגישת הטלוויזיה האהובה רותם ישראל, שיתפה היום בחשבון האינסטגרם שלה סטורי, בו היא מצטלמת בוכה, ישראל הסבירה את הסיבה לבכי וכתבה: "זאת אני, מוחה את הדמעות אחרי שצפיתי ברצף הסטוריז של נועה רוזין המדהימה."
לאחר מכן הסבירה מה ראתה בסטורי המדובר של נועה רוזין: "פרק מסדרת הילדים בלואי, היא הזהירה מראש שצריך להצטייד בטישו והיא צדקה. אמהות (בעיקר אמהות לילד ראשון אבל לא רק) אתן צריכות לראות את זה וכמו שנועה מדגישה, תכינו טישו".

הסטורי של רותם ישראל (צילום מסך: אינסטגרם)
בסטורי המדובר של נועה רוזין, רואים קטע מסדרה מצויירת הנקראת "בלואי", סדרה מצוירת, אך לא סדרה מצוירת רגילה לילדים, אלא סדרה המדברת על קשיים במשפחה, עם הילדים, בעיות פוריות ובעיות זוגיות. לאחרונה הסדרה נהייתה טרנדית בטיקטוק לאחר שאנשים צופים בקטעים מהסדרה ומתפרקים בבכי. הקטע המרגש עורר הזדהות אצל אמהות רבות ברשתות החברתיות ולאחר הסטורי של נועה רוזין, רבות מהן שיתפו גם הן את הקטע מהסדרה.  כזכור, רותם ישראל ילדה את בנה הבכור לפני כ-3 וחצי שנים.
הקטע המדובר: 
@alongwithjo Not me crying this early #blueytok #blueyshow #ppdawareness ♬ original sound - Along With Jo
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה