רכילות עסקית
נועה רוזין תוביל קמפיין חדש בשווי של 250 אלף שקל
מגישת הטלוויזיה ויוצרת התוכן נועה רוזין נבחרה לייצג את הקמפיין של מעצב השיער אילן מרגלית, הקמפיין יצא לדרך בקרוב ויעלה בפלטפורמות הפרסום השונות
אם התרגלתם לראות את נעה רוזין מגישה בטלוויזיה או בלוג האוכל הפופולרי שלה כדאי שתתחילו להתרגל גם לזה - נועה רוזין קוטפת קמפיין ביוטי חדש. מנחת הטלוויזיה נבחרה להיות הפרזנטורית של מעצב השיער ושגריר לוריאל פרופסיונל אילן מרגלית. הקמפיין שעלותו מוערכת בשווי של 250,000 שקלים צפוי לעלות בימים הקרובים בפריסת מדיה ארצית.
נועה רוזין שנחשבת לאחת ממובילות דעת הקהל הכי משפיעות במדיה הדיגיטלית בישראל, כעת עושה את צעדיה הראשונים בעולם הביוטי והאופנה תוביל את הקמפיין ותכנס לנעליה של לא אחרת מאשר הדוגמנית רוסלנה רודינה .
עוד ב-
הקמפיין צולם בסטודיו של צלם האופנה ידוע שי יחזקאל וכחלק מהקמפיין התקיימה פעילות בעמוד האינסטגרם של נועה רוזין שקראה לנשים לבוא להצטלם לצידה בקמפיין מתוך שאיפה ורצון לייצר קמפיין בעל מגוון רחב של מודלים נשיים ובמהלך הפעילות נבחרו 6 נשים שונות שמייצגות מגוון רחב של נשים ונשיות. כאמור הקמפיין עתיד לעלות בימים הקרובים בהשקעה של 250,000 שקלים בפריסת מדיה רחבה הכוללת אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות ומגזינים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.לא יפה לה בפרופיל.רואה ברור 04/2024/29הגב לתגובה זו0 0מהצד רואים שיש לה נחיריים כמו שני כונסי האויר של F-15.סגור
-
1.אתם משווים את המכוערת הזו לרוסלנה??!! איכס!!יובל 08/2022/03הגב לתגובה זו0 1לא ברור מה עבר לכם בראש שבחרתם אותה. לא קשורה ולא מתאימה.סגור