קריירה ולימודים

איתי לוי מתכונן לצילומי סדרת הענק האמריקאית: זה המהלך שנחשף

למרות הלו"ז העמוס שלו, הזמר המצליח איתי לוי משפשף את לימודי האנגלית שלו, כך על פי הספר שחשף בסטורי שלו. נזכיר כי הזמר לפני הצילומים לסדרה "היפים והאמיצים" ורגע לפני מסע הופעות בארה"ב
מערכת ice | 
איתי לוי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
הזמר הפופולארי, רושם הישגים רבים משמעותיים בתקופה האחרונה, ורגע לפני הצילומים בסדרה "היפים והאמיצים" ומסע ההופעות בארה"ב, איתי לוי משפשף את האנגלית, למרות הלו"ז העמוס שלו.
בסטורי שהעלה בחשבון האינסטגרם, לוי כנראה לא מסתיר את לימודי האנגלית שלו, וההשקעה שלו למרות הכול גם בנושאי דקדוק, עם צילום הספר "כישורי אנגלית דקדוק חלק א" ברמה מתקדמת. על פי תקציר הספר: "בחוברת זו נלמד על חוקי הדיבר השונים. נזהה שמות עצם, שמות תואר, פועל וגוף ונלמד את החוקיות שלהם בתוך המשפט השלם".
הזמר המצליח חוגג הישגים רבים בתקופה האחרונה: שני הלהיטים האחרונים שהוציא, "חולה ירח" ו"מערב ראשון" מככבים בראש רשימת השירים המואזנים ביותר בישראל, וגםה שבוע מקום 1 בעשירייה של כאן גימל. והזמר אף הודיע על מופע חמישי בקיסריה במהלך אוגוסט וסבב הופעות בארה"ב במהלך חודש ספטמבר: במיאמי, לוס אנג'לס וניו-יורק.

נזכיר כמובן, שלוי יזכה להשתתף בסדרה שהוא מאוד אוהב - אופרת הסבון המצליחה "היפים והאמיצים". כפי שפרסמנו בפברואר השנה, הזמר יטוס לארה"ב בשביל להשתתף באחד הפרקים של הסדרה. המחווה הושגה לאחר שבעלי הזכויות של "היפים האמיצים" בישראל שלחו להפקה בחו"ל את הקטע בו לוי מתרגש מהברכה שקיבל, והמפיקים החליטו להזמין אותו להצטלם לסדרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה