מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: אייל גולן פותח פער, הכוכבת הצעירה נשארת בטופ

דירוג תחנות הרדיו של ice: למרות שמעמדו נפגע, אייל גולן ממשיך לשמור על התואר האומן הישראלי המושמע ביותר בתחנות הרדיו בישראל. לצד זאת "אין אותי" של אושר כהן ונועה קירל עוקף את איתי לוי | כל הפרטים
מערכת ice | 
אייל גולן כובש את הפסגה (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס, unsplash)
למרות שעל פי נתוני האזנות ביוטיוב ובספוטיפיי אייל גולן, נמצא כבר כמה שבועות במגמת ירידה, שבוע אחרי שבוע הוא מצליח לשמור על מעמדו כאומן המושמע ביותר בתחנות הרדיו בישראל. 
גולן, מוביל את הרשימה עם 606 השמעות ואחריו בפער משמעותית ניצבת הנוכחות הנשית היחידה בטבלה - שרית חדד עם 425 השמעות. הזמר אריק איינשטיין שהלך לעולמו לפני יותר מעשור ונחשב עד היום אחד האהובים ביותר בישראל הגיע למקום השני עם 419 השמעות בשבוע החולף. לאחר שהופיע ביום חמישי האחרון בפארק הירקון מול 50 אלף איש, אושר כהן כובש את המקום הרביעי עם 407 השמעות. פאר טסי סוגר את הטבלה לאחר ששיריו הושמעו 388 פעמים.
אושר כהן ונועה קירל, קוטפים את המקום הראשון עם הדואט המשותף שלהם "אין אותי", שזכה לביקורות מעורבות מהמבקרים. השיר, הושמע במהלך השבוע 146 פעמים בתחנות הרדיו בישראל.
אל המקום השני הגיע  "לא לבד", הסינגל החדש של רותם כהן ובן צור עם 103 השמעות. "מערב ראשון", הסינגל המצליח של איתי לוי כבש את המקום השלישי עם 92 השמעות. תמיד גרינברג, אשר מוכר כזוכה של העונה השמינית של הכוכב הבא הגיע למקום הרביעי עם הסינגל החדש שלו Pass u by שזכה ל-87 השמעות. השיר "תחזור" בביצוע המרגש של רוני דלומי שהופיע באלבומו החדש שלעידן רייכל, סוגר את הרשימה עם 86 השמעות.

בגזרת האמנים הבינלאומיים המושמעים ביותר, ביטלס, ההרכב שלא פעם זכה בתואר הלהקה החשובה ביותר במאה ה-20 כובש את המקום הראשון עם 139 השמעות. לאחריהם קולדפליי עם 108 השמעות.
למקום השלישי הגיעה הזמרת האהובה אדל, שרק לאחרונה יצאה לסיבוב הופעות באירופה עם 87 השמעות. אחריה,  עוד כוכב בריטי - הזמר האהוב אלטון ג'ון שזכה ל-84 השמעות בשבוע החולף. סוגרת את הרשימה הזמרת הצעירה סברינה קרפנטר ששיריה זוכים להתייחסות רבה ברדיו בישראל עם 71 השמעות.

השירים הבינלאומיים המושמעים ביותר ברדיו השבוע, סברינה קרפנטר הכוכבת העולה והטרנדית מובילה את הטבלה כאשר היא במקום הראשון והשלישי עם שני להיטי הענק החדשים שלה "Espresso" ו-Please Please Please" שהושמעו 42 ו-28 פעמים בתחנות הרדיו. במקום השני נמצא הוזייר עם "Two Sweet" עם 35 השמעות. מיילס סמית' ניצב במקום הרביעי עם "Stargazing" עם 26 השמעות. בפער זעום, אמינם סוגר את הרשימה עם הסינגל המוביל מאלבומו החדש, "Houdini" שזכה ל-25 השמעות.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה