ויראלי

אדל במחווה מרגשת: כך הגיבה כשראתה את סמל החטופים | צפו

לא שוכחים את החטופים: במהלך הופעה של הזמרת הבריטית אדל בגרמניה, ישראלים הניפו דגל ישראל עם סמל החטופים עליו. לאחר שהבחינה בדגל, אדל לא יכלה להתעלם והגיבה באופן מרגש | צפו
מערכת ice |  2
אדל בוכה בהופעה (צילום צילום מסך טיקטוק)
בשעה זו כשלמעלה מ-150,000 ישראלים תקועים כעת בחו"ל, רבים מהם טסו לאירופה כדי לנכוח בהופעה במסגרת הטור האירופי של שתי הענקיות אדל וטיילור סוויפט. אצל הזמרת הבריטית המצליחה, מדובר באירוע משמעותי למדי משום שמדובר בטור האירופי הראשון שלה מאז שנת 2016. במסגרתה סבב ההופעות הנוכחי, אדל תקיים החודש 10 הופעות באיצטדיון ענק במינכן שבגרמניה שנבנה במיוחד עבור האירוע. 
בין עשרות אלפי המעריצים שבאו לראות את הזמרת מבצעת את שלל שיריה, נכחו כאמור גם ישראלים שהבינו שבדומה להופעות האחרונות של קולדפליי גם הפעם ניתן להצל את האירוע על מנת להעלות לסדר היום את 115 החטופים והחטופות שנמצאים למעלה מ-300 ימים בשבי חמאס.
במהלך ההופעה שהתקיימה אתמול (ראשון), המעריצים הישראלים הביאו עמם לאצטדיון דגל ישראל עליו גם סמל החטופים. כפי שמתועד בסרטון שעלה בטיקטוק, ברגע שהזמרת הבחינה בדגל היא לא יכלה להתעלם. אדל מתועדת כאשר היא מחייכת לישראלים שהחזיקו את הדגלים במהלך השיר והעניקה להם את הכבוד הראוי.
אומנם יהיו כאלו שיראו במחווה של הזמרת כדבר קטן, אך ההפך מכך. בתקופה שבה מעמדה של ישראל בעולם נמצא בשפל, אין ספק שלקבל יחס מכוכבת בסדר גודל שכזה הוא ללא ספק אירוע משמעותית.  
@ofekakniin אדל המלכה במינכן! חייכה לישראלים שהניפו בגאווה את דגל ישראל עם סמל החטופים🎗️ #adele #bringthemhome ♬ original sound - ofekakniin
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עבור אלו שנחטפו
    גל 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בידי בני עוולה!!! פירסמתי גם בפייסבוק.
    סגור
  • 1.
    חייכה בנימוס זו לא מחווה (ל"ת)
    נימוס בריטי 08/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור