ויראלי

עם סיכת חטופים: ישראליות בהופעה של טיילור סוויפט

מעריצות ישראליות טסו לצפות בהופעה של הכוכבת הבינלאומית באירופה והצליחו להשיג כרטיסים לשורה הראשונה שנחשבים למבוקשים ביותר. השתיים הגיעו עם סיכת העלאת המודעות להחזרת החטופים
מערכת ice | 
טיילור סוויפט (צילום shutterstock)
צמד מעריצות ישראליות טסו להופעה של טיילור סוויפט באירופה ותיעדו את הזמרת לאחר שרכשו כרטיסים מהשורה הראשונה בסרטונים באיכות גבוהה, וזכו לצפיות רבות בטיקטוק.
בסרטונים שפרסמו מהשבוע האחרון ניתן לראות את השתיים עומדות מאוד קרוב לזמרת, כשהן עונדות גם את סיכת החטופים וגם צמיד להעלאת המודעות להחזרתם מהשבי.
 
@michelle.mess אני הולכת להעלות לכם סרטונים מטורפים משורה ראשונה כדי לחיות את זה שוב ושוב 🥲 @Taylor Swift @Taylor Nation #TStheErasTour #erastour #taylorswift ♬ original sound - Tswizzle 🪩💗🐍

נזכיר כי לפני מספר שבועות ישראלית שנכחה בהופעה של הזמרת השתתפה בחלק המיוחד שבו ההפקה של המופע בוחרת צעירה מהקהל במהלך השיר "22" ונותנת לה את הכובע שלה.
בשבוע שעבר פרטים של מאות אלפי רוכשי כרטיסים להופעות של טיילור סוויפט נחשפו בפריצה ל-Ticketmaster, כאשר קבוצת ההאקרים דורשת כופר של 8 מיליון דולר עבור המידע. 
"טכנולוגיית SafeTix של Ticketmaster מגנה על הכרטיסים על ידי רענון אוטומטי של ברקוד חדש וייחודי כל כמה שניות, כך שהוא לא יכול להיגנב או להיות מועתק," אמרו Ticketmaster בהצהרה ל-Mashable. "זו רק אחת מההגנות הרבות שאנו מיישמים כדי לשמור על הכרטיסים בטוחים ומאובטחים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה