בעולם

בן זוגה של טיילור סוויפט: "הרעיון להופיע היה שלי"

האורח המיוחד בהופעה של הכוכבת הכי גדולה היום בעולם המוזיקה והפופ, טרוויס קלסי, מספר כיצד חשב על הרעיון לעלות לבמה מול עשרות אלפי המעריצים
מערכת ice | 
טיילור סוויפט (צילום shutterstock)
ההופעות של טיילור סוויפט הפכו לדבר הכי לוהט בעולם הבידור, ולאחרונה הקהל היה מופתע מאוד כשגילה שבן זוגה עלה לבמה.
הזוגיות של טרוויס קלסי, שחקן הפוטבול, והזמרת האמריקנית עושה גלים בתקשורת העולמית ובתעשיית הבידור, ואתמול חשף השחקן כיצד חשב על הרעיון להופיע מול המעריצים בלונדון.
"זה היה רעיון שלי, כשהרמתי אותה על הבמה כל מה שעבר לי בראש היה 'אל תפיל אותה'". עוד אמר קלסי כי צפה במופע פעמים רבות: "אני כבר יכול לעבוד פה".
 
"טיילור מצאה את החלק המושלם בשבילי לעלות לבמה ולהצטרף למופע. בתחילה חשבתי לעלות על אופניים, לבסוף החלטנו שלא על מנת שלא יווצר בטעות מצב שאדרוס מישהו או אפגע באחד הרקדנים".
מתחילת השנה נמצאים השניים בזוגיות מתוקשרת, טיילור סוויפט היא זמרת בינלאומית ומצליחה (אם לא המצליחה ביותר כיום) ששוויה מוערך ביותר ממיליארד דולר. בן זוגה, טרוויס קלסי, תרם 100 אלף דולר באירוע. 
123.4 מיליון אמריקאים צפו השנה במשחק הסופרבול, מה ששבר את כל שיאי הצפייה בתולדות הטלוויזיה האמריקאית. כשמי שגנבו את ההצגה באירוע הנצפה ביותר היו קלסי וסוויפט, בנשיקה לוהטת מול מיליוני אנשים שלא נשארו אדישים והריעו לזוג ולערב בלתי נשכח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה